דיווחים: התקלה בערכת השבבים של אינטל מתחילה להשפיע על אספקת מעבדי ה-Sandy Bridge

כמות היחידות התקינות שאינטל מציעה לשוק אינה עומדת בדרישות הכלליות, מה שמוביל לירידה קשה בהיצע הכללי של המחשבים מבוססי המעבדים החדשים - כך על פי דיווחים שונים בעולם ● מכיוון שהצפי הוא שבטווח הקצר לא יהיו מספיק ערכות שבבים תקינות, לא ייוצרו מספיק מחשבים חדשים

התקלה שהתגלתה בערכת השבבים שמלווה את מעבדי ה-Core i Second Generation (שידועים בשם הקוד Sandy Bridge), מתחילה להשפיע על האספקה של דור המעבדים החדש של אינטל (Intel). על פי מספר דיווחים, מקורות בתחום ייצור המעבדים והאריזות בטייוואן סיפרו, שהם מתחילים להרגיש מחסור בשרשרת הייצור.

כזכור, עם תחילת ההשקה של מעבדי ה-Core i החדשים, בתחילת ינואר, התגלתה תקלה בערכת השבבים שיכולה לגרום לירידה באיכות ממשקי ה-SATA ובעקבות כך להשפיע על הביצועים של ההתקנים המחוברים אליהם – החל מכוננים אופטיים ועד כוננים קשיחים. כבר בסוף אותו חודש הודיעה אינטל שהיא מפסיקה לשווק את ערכות השבבים, שידועות בשם Cougar Point, וכי תחל כבר בפברואר לייצר ערכות חדשות ללא התקלה.

בפועל, כמות היחידות התקינות שאינטל מציעה לשוק אינה עומדת בדרישות הכלליות, לפי אותם הגורמים, מה שהוביל לירידה קשה בהיצע הכללי של המחשבים מבוססי המעבדים החדשים. מכיוון שהצפי הוא שבטווח הקצר לא יהיו מספיק ערכות שבבים תקינות, לא ייוצרו מספיק מחשבים חדשים. עוד מעריכים אותם הגורמים, כי גם יצרניות רכיבי המחשב האחרים הקטינו את הייצור בעל כורחם, אולם עדיין לא נרשמו ביטולי עסקאות.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים