ניצחון זמני לאפל בקרבות הפטנטים מול נוקיה

הרשות לסחר בינלאומי של ארצות הברית קבעה שאפל לא מפירה את זכויותיה של נוקיה בפטנטים ● עם זאת, אין מדובר בפסק דין סופי, משום שכל חברי הרשות צריכים לאשר את ההחלטה, או לקבוע שיש צורך בדיון נוסף ● שעות ספורות קודם לכן החליטה הרשות לבדוק את טענותיה של קודאק, שלפיהן אפל ו-RIM מפירות זכויות שלה בפטנטים

שופט ברשות לסחר בינלאומי של ארצות הברית (ITC) קבע בסוף השבוע, כי אפל (Apple) לא מפירה את זכויותיה של נוקיה (Nokia) בחמישה פטנטים.

בשנת 2009 הגישה נוקיה שורה של תביעות נגד אפל שבהן האשימה אותה בהפרת זכויותיה ב-17 פטנטים למכשירים סלולריים. אפל סירבה לרכוש רישיונות לשימוש בפטנטים אלה. נוקיה ביקשה מ-ITC לאסור על אפל לייבא את המכשירים שיש בהם, לטענתה, משום הפרה של זכויותיה בפטנטים. אפל, מצידה, הגישה תביעה נגדית בטענה שנוקיה מפירה את זכויותיה ב-13 פטנטים שקשורים למכשירי iPhone.

על פי דיווח של רויטרס (Reuters), השופט, ג'יימס גילדאה, קבע בשלב ראשון שאפל אינה מפירה את זכויותיה של אפל בפטנטים. עם זאת, אין מדובר בפסק דין סופי, משום שכל חברי הרשות צריכים לאשר את ההחלטה, או לקבוע שיש צורך בדיון נוסף, שייערך בקיץ הקרוב.

שעות ספורות קודם לכן החליטה ITC לבדוק את טענותיה של קודאק (Kodak), שהאשימה את אפל ו-RIM בהפרה של זכויותיה בפטנטים לתצוגה מקדימה של תמונות במכשירים סלולריים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים