דיווחים: גוגל מפתחת מערכת לתשלום באמצעות מכשירים סלולריים

המערכת שמפתחת גוגל בשיתוף פעולה עם סיטיגרופ ומסטרקארד תאפשר להשתמש במכשירי אנדרואיד כבארנקים אלקטרוניים ● הצרכנים יוכלו להעביר את מכשירי האנדרואיד שלהם מול קורא מיוחד שיותקן בקופות של רשתות שיווק על מנת לבצע את התשלום ● הרשתות יוכלו מצידן להציע באמצעות המערכת החדשה ללקוחות מבצעים בשיווק ממוקד בתחומי החנויות

אחד מכמה פנים. אנדרואיד

גוגל (Google), בשיתוף עם סיטיגרופ (Citigroup) ומסטרקארד (Mastercard), מקימה מערכת לתשלום בטלפונים סלולריים. המערכת תאפשר להשתמש במכשירי אנדרואיד (Android) כבארנקים אלקטרוניים – כך על פי ידיעה שהופיעה בוול-סטריט ג'ורנל (Wall Street Journal) ונסמכת על "מקורות יודעי דבר".

הטכנולוגיה החדשה, שנמצאת בשלבי פיתוח מוקדמים, תאפשר לצרכנים להעביר את מכשירי האנדרואיד שלהם מול קורא מיוחד שיותקן בקופות על מנת לבצע את התשלום. רשתות השיווק ייהנו כך ממידע רב יותר על הצרכנים ויוכלו להציע למשתמשי אנדרואיד מבצעים בשיווק ממוקד בתחומי החנויות שלהן.

בשלב ראשון יוכלו המשתמשים בכרטיסי אשראי ובכרטיסי חיוב של סיטיגרופ לשלם באמצעות הפעלה של יישום סלולרי שפותח עבור דגם קיים של מכשיר אנדרואיד, ויוצע בהמשך בדגמים רבים נוספים. על פי הוול-סטריט ג'ורנל, גוגל לא תקבל אחוזים מסכומי הקנייה.

לא ניתן היה לקבל תגובה מגוגל, סיטיגרופ ומסטרקארד.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים