מלם-תים הוסמכה לשותף של רד-האט בישראל ברמת ABP

אמנון כהן, מנהל עסקי השירות במלם-תים: "הידוק הקשר של מלם-תים עם רד-האט הוא פועל יוצא של גידול משמעותי בפעילות החברה בסביבת לינוקס"

רד-האט

מלם-תים הודיעה, כי קיבלה מרד-האט (RedHat) מעמד של שותף ABP (ר"ת Advanced Business Partner). ממלם-תים נמסר, כי שותפי ABP של רד-האט חייבים להוכיח מומחיות טכנית ומיקוד חזק בפתרונות הפלטפורמה והתווכה (middleware) של החברה, והם בין המובילים בשירותים מתקדמים ושביעות רצון לקוחות.

אמנון כהן, מנהל עסקי השירות במלם-תים: "הידוק הקשר של מלם-תים עם רד-האט הוא פועל יוצא של גידול משמעותי בפעילות החברה בסביבת לינוקס (Linux). בשנים האחרונות אנו רואים דרישה הולכת וגוברת לפתרונות בסביבת לינוקס בכלל וקהיליית הקוד הפתוח בפרט. כחברה המקפידה לעמוד בחזית הטכנולוגיה ולספק ללקוחותיה את הפתרונות הטובים ביותר, מלם-תים הרחיבה את מצבת כוח האדם המתמחה בסביבת עבודה זאת, ואנו ממשיכים להעמיק את היכולות המקצועיות ואת מגוון השירותים שאנו מספקים ללקוחותינו על מנת ליישם פרויקטים רחבי היקף בסביבת לינוקס".

לדברי יניב ליבוביץ, מנהל אזורי ומנהל פעילות רד-האט בישראל, תורכיה, יוון וקפריסין, "ההסמכה של מלם-תים לשותף ABP הנה צעד חשוב עבור רד-האט בישראל, המאפשר לנו להרחיב את היצע השירותים שאנו יכולים לספק ללקוחות ארגוניים בעקבות הגידול הנמשך בחדירת לינוקס בכלל ורד-האט בפרט לשוק האנטרפרייז בישראל".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים