תוכן שיווקי

לקראת אירוע | Telco Systems מספקת תקשורת מבוססת IP לשימושים צבאיים

28/03/2011 14:30

כשאנחנו שומעים בחדשות שצה"ל התקיף מטרות ורואים סרט מדהים באיכותו של האיזור, לא הרבה חושבים על הטכנולוגיה שמאפשרת את זה. כולנו שמענו על מזל"טים (מטוס זעיר ללא טייס), אבל מעבר לעובדה שיש מטוס קטן עם מצלמה, אנחנו לא חושבים מה המשמעות הטכנולוגית של שליטה מרחוק על מטוס כזה והעברת כל הנתונים בזמן אמיתי. בכדי שהמטוס יגיע ליעדו הוא צריך להיות בקשר רציף עם התחנה הקרקעית, קשר זה יכול להעשות בצורה ישירה, או דרך  תחנות ממסר (Relays)  דרך מזל"טים אחרים או דרך תחנות קרקעיות אחרות. בנוסף לשליטה על המטוס והחיישנים שלו, כל המידע המצולם  מועבר בזמן אמת לתחנת  השליטה.

העברת כמויות מידע אדירות ובאיכות גבוהה מתאפשרת ע"י שימוש בתקשורת העברת הנתונים מסוג Ethernet ו-IP. התנאים בהם עובד ציוד התקשורת המוטס והקרקעי הינם  בתנאי קיצון ולכן נדרש ציוד תקשורת מוקשח ומותאם לשימוש בתנאים כאלה. טלקו סיסטמס (Telco Systems), חברת בת של BATM, פיתחה יכולות מיתוג ברמות L2-4 לשימושים צבאיים. המוצרים מבוססים על מתגי תקשורת שפותחו במקור לחברות תקשורת בשוק הטלקום שבו מכרה החברה מאות אלפי מוצרים ברחבי העולם.

ה-T5R הינו מתג תקשורת מוקשח על פי סטנדרטים צבאיים (MIL-STD-810F). הוא מיועד לשימושים צבאיים או כאלה הדורשים עמידה בתנאי סביבה קשים למשל סביבות מרובות אבק, לחות או מליחות גבוהה. בנוסף המוצר עומד בלחצים גבוהים, קפיצות ו מכות חזקות, תוך כדי שמירה על אמינות ושרידות גבוהים. התקנה על גבי מזל"ט היא רק דוגמא אחת ללשימוש אפשרי, שימושים נוספים אפשריים:  טנקים, רק"מ,  צוללות, ואפילו בתחנות גרעיניות. טלקו סיסטמס מפתחת ומוכרת מגוון נרחב של פתרונות תקשורת לשימושים צבאיים, תוך שימוש בנסיון הרב שהחברה צברה בשוק ההטלקום העולמי, והבנת הצרכים המיוחדים של השוק הצבאי.

פתרונות נוספים שמפתחת החברה הינם מתגי תקשורת (Ethernet HUB Blade switch) עם רוחבי פס גבוהים מאוד עד 640 גיגה ביט ומהירות לפורט של 40 גיגביט לשנייה, לתחום ה-Embedded Computing, המתגים מבוססים על ארכיטקטורת ATCA (ר"ת Advanced Telecom Computing Architecture). ה-ATCA הינו תקן שפותח בכדי לאפשר ליצרנים שונים לעבוד יחד בתוך אותו המארז ברוחבי סרט גדולים, והוא מהווה דור מתקדם יותר של טכנולוגיית ה-Compact PCI הפופולרית. ארכיטקטורת ה- ATCA מתחילה לתפוס שוק משמעותי הן לשימושים צבאיים והן בשימושים אזרחיים (בתשתיות סלולריות, בטחון רשת וכו') ,ומאפשרת ללקוחות לבנות אפליקציות מתקדמות מאוד  תוך שימוש באבני בניין קיימות. המתג החדיש של חברת טלקו סיסטמס ה-T-HUB4 מאפשר תנועה בקצבים של 40Gbps לחיבור, איזון עומסים, ניהול תנועה, ניהול רמת השירות ויכולות רבות אחרות. לאחרונה נחתם הסכם שיתוף פעולה עם חברת Advantech שבו מוצר זה יחד עם מוצרי Advantech יאפשר אספקת פתרונות מבוססי ATCA על בסיס מוצרי שתי החברות.

אירועים קרובים