TCS מציעה פיתרון להמרת תוכנות ישנות מ-Visual Basic 6 לדוט.נט

אחד הדברים אליהם מודעים רוב המתכנתים בשוק הוא שבחלונות 8 כבר לא תהיה תמיכה בתוכניות המבוססות על Visual Basic 6, שפת התכנות הוותיקה של מיקרוסופט ● הפתרון שמציעה TCS הוא שימוש בטכנולוגיה, שמכונה Visual WebGUI, של חברת הזנק ישראלית בשם גיזמוקס ● לפי TCS, פתרון ההסבה האוטומטית לדוט.נט מצליח לבצע באופן אוטומטי בין 85-95% מהפרויקט, כאשר את יתרת העבודה מבצע מתכנת מומחה

אחד הדברים אליהם מודעים רוב המתכנתים בשוק הוא שבחלונות 8 כבר לא תהיה תמיכה בתוכניות המבוססות על Visual Basic 6, שפת התכנות הוותיקה של מיקרוסופט (Microsoft). למעשה, התמיכה של מיקרוסופט בשפת התכנות הזו, המיושנת יחסית, אמורה להסתיים כבר בחודשים הקרובים לאחר שהוארכה באופן מלאכותי מספר פעמים בשנים האחרונות. לפי TCS, חברת התוכנה והאינטגרציה של קונצרן TATA ההודי, יש בארץ כמה אלפי יישומים שבנויים על הפלטפורמה של VB6, ולכן מדובר במוקש לא קטן שיכול לגרום בעתיד הקרוב והרחוק לנזקים.

הפתרון שמציעה TCS הוא שימוש בטכנולוגיה, שמכונה Visual WebGUI, של חברת הזנק ישראלית בשם גיזמוקס, שפיתחה פיתרון טכנולוגי כולל, שיעביר יישומים עסקיים לסביבת דוט.נט החדישה יותר. שתי החברות פועלות ביחד במטרה להקל על ארגונים את המעבר מסביבת העבודה הישנה

לפי TCS, פתרון ההסבה האוטומטית לדוט.נט מצליח לבצע באופן אוטומטי בין 85-95% מהפרויקט. את יתרת העבודה מבצע מתכנת מומחה, בהתאם ליישום המסוים, כאשר ההסבה האוטומטית נמשכת בין כמה דקות עד מספר שעות.

"TCS נמצאת במרדף מתמיד אחר חדשנות, והטכנולוגיה של גיזמוקס מייצגת חדשנות במיטבה. היכולת החדשה מצטרפת ליכולות נוספות של TCS, בעזרתן אנו מייעלים ומשפרים את עבודת הארגונים הגדולים בעולם, וכעת גם בישראל", אמר שמואל בלנק, מנכ"ל TCS.

מעבר להמרה של תוכניות מבוססות VB6, תהליך שלפי החברה הוא צו השעה, הפתרון של Visual WebGUI הוא פתרון מלא להמרת תוכנות ישנות יותר כמו קובול, Oracle Forms, ו-Windows Forms, בארכיטקטורת שרת/לקוח או בארכיטקטורת רשת/ענן.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים