אורקל תשדרג את בסיסי הנתונים בחברת נמלי ישראל בפרויקט בהיקף 4.5 מיליון שקלים

במסגרת השדרוג, יועברו בסיסי הנתונים של חברת נמלי ישראל מהגרסאות הקיימות, אף הן של אורקל, לגרסה g11 ● בשל השדרוג, יוכלו אנשי ה-IT בנמלי ישראל לקבל רציפות, שרידות ואבטחה, לצד שירות אמין לתפעול המערכת הנמלית ● הפרויקט כולל בנוסף תחזוקה של המערכות למשך שלוש שנים

אנשי אורקל (Oracle) ישראל ישדרגו את בסיסי הנתונים בחברת נמלי ישראל בפרויקט שייעשה במהלך השנה ויתחזקו אותם במשך שלוש שנים. היקפו הכספי של הפרויקט עומד על 4.5 מיליון שקלים.

השדרוג כולל מעבר מהגרסאות הקיימות של בסיסי הנתונים הקיימים בחברת נמלי ישראל, אף הם של אורקל, לגרסה g11. בשל השדרוג, יוכלו אנשי ה-IT בנמלי ישראל לקבל רציפות, שרידות ואבטחה, לצד שירות אמין לתפעול המערכת הנמלית.

הפרויקט אף יכלול הטמעת בסיסי נתונים מסוג Enterprise של אורקל ו-DB Options, מנגנוני שליטה ובקרה לבסיסי נתונים. עוד יבצעו אנשי אורקל דיאגנוסטיקה, כוונון לבסיסי נתונים וחלוקה עם הקצאות, המאפשרת ליישומים להגיע לנתונים בצורה מהירה ביותר, במקום לבצע סריקה של כלל הרשומות בכל חיפוש. במסגרת העסקה אף תרכוש חברת נמלי ישראל רישוי חדש ותבוצע תחזוקה למערכות החדשות והקיימות. יצוין, כי בסיסי הנתונים משרתים את היישומים התפעוליים של חברת נמלי ישראל, של חברות הנמלים ושל קהילת הסחר הימי בישראל.

אמירעם היידקר, ראש אגף מערכות המידע בחברת נמלי ישראל, אמר ש-"פרויקט השדרוג והתחזוקה  מאפשר לנו להתקדם עם טכנולוגיות אורקל לגרסאות מתקדמות מסוג 11g, ובכך לאפשר רציפות, שרידות ואבטחה, תוך מתן שירות אמין לתפעול מערכות החברה והמערכות הנמליות שבאחריותה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים