א.מ.ת מיחשוב רשמה עליה שנתית של 42% – הן בהכנסות והן ברווח הנקי
הכנסותיה של החברה הסתכמו ב-2010 ב-393 מיליון שקלים והרווח הנקי שלה עמד על 10 מיליון ● השיפור בביצועים גרר אחריו עליה של יותר מ-20% בשכר של חמשת בכירי החברה ● יואב וינברג, המנכ"ל, שלשל לכיסו כ-2.25 מיליון שקלים - 14% יותר מאשר ב-2009
הכנסותיה של א.מ.ת מיחשוב עלו אשתקד ב-41.6% ל-393.2 מילין שקלים לעומת 277.78 מיליון ב-2009, ואילו הרווח הנקי צמח ב-42.3% ל-10.21 מיליון שקלים בהשוואה ל-7.17 מיליון.
החברה רשמה עליות גם בסעיפי ההוצאות שלה. כך, ההוצאות הגולמיות זינקו ב-46.16% והסתכמו ב-322.49 מיליון שקלים לעומת 220.64 מיליון. הרווח הגולמי עלה ב-23.75% ל-322.49 מיליון שקלים אל מול 220.64 מיליון. הרווח הגולמי השולי הגיע ל-17.98% לעומת 20.57%. ההוצאות התפעוליות גדלו ב-22.6% ל-55.45 מיליון שקלים לעומת 45.23 מיליון, והרווח התפעולי רשם עליה של 28.13% ל-15.26 מיליון שקלים בהשוואה ל-11.9 מיליון.
בכירי החברה יכולים לחייך בעקבות התוצאות, בין היתר לאור העובדה שהשיפור בביצועים גרר אחריו, כאמור, עליה בשכר שלהם. עלות העסקתו של יואב וינברג, מנכ"ל א.מ.ת מיחשוב, גדלה ב-2010 בשיעור של 14.2% ל-2.26 מיליון שקלים לעומת 1.98 מיליון ב-2009. שרגא שחק, יושב ראש הדירקטריון ומנהל פיתוח העסקים, עלה לחברה אשתקד 1.48 מיליון שקלים – עליה של 21.34% בהשוואה ל-1.22 מיליון. עלות שכרו של יעקב וולטר, דירקטור ואחראי על מערכות המידע, הסתכם ב-1.49 מיליון שקלים, המהווים עליה של 24.16% אל מול 1.2 מיליון. יגאל שפר, מנהל הכספים של החברה, השתכר אשתקד 1.34 מיליון שקלים – זינוק של 37.05% לעומת 974.11 אלף. עלות העסקתו של דורון זוברמן, מנכ"ל חטיבת השיורת של החברה, הסתכמה ב-851 אלף שקלים. בסך הכול, גדל השכר השנתי של חמשת בכירי א.מ.ת מיחשוב ב-21.24% ועמד על 7.42 מיליון שקלים בהשוואה ל-6.12 מיליון.
וינברג אמר לאחר פרסום התוצאות, כי "הגידול בהכנסות וברווח מיוחס ברובו לאיחוד בראשונה של חברת דורקום בדו"חות ולגידול אורגני בפעילויות החברה והחברות הבנות".
כן הוא ציין, כי "א.מ.ת מיחשוב התגברה על ההאטה במכירות מוצרי החומרה של סאן (Sun), כתוצאה מהאיחוד שלה עם אורקל (Oracle), בכניסה והעמקה לתחומים ומגזרים חדשים ובזכייה בפרויקטי תשתיות מיחשוב מורכבים בעולמות הגיבויים ובמרכזי המיחשוב בחברות הגדולות במשק".
"א.מ.ת מיחשוב מציגה מזה שלוש שנים גידול במכירות וברווחים, שנובע בעיקרו מכניסה לתחומים חדשים והשקעות שהחברה ביצעה במהלך השנים האחרונות בחברת האם ובחברות הבנות", הוסיף וינברג.
תגובות
(0)