מטריקס השלימה פרויקט איחסון ו-וירטואליזציה בנטפים; ההיקף: כשני מיליון שקלים

במסגרת הפרויקט, יישמה מטריקס בנטפים 100 שרתים וירטואליים באמצעות 20 שרתים פיזיים, באמצעות פתרון הווירטואליזציה של VMware ● בנוסף, יישמה החברה שתי מערכות איחסון מסוג CX-4 960 של EMC, המשמשות לאיחסון נתונים מהמערכות התפעוליות בארגון

חטיבת האינטגרציה והתשתיות של מטריקס (Matrix) השלימה פרויקט וירטואליזציה בחברת נטפים. היקפו הכספי של הפרויקט נאמד בכשני מיליון שקלים.

במסגרת הפרויקט, יישמה מטריקס 100 שרתים וירטואליים באמצעות פתרון הווירטואליזציה של VMware. בנוסף, יישמה החברה שתי מערכות איחסון מסוג CX-4 960 של EMC, המשמשות לאיחסון נתונים מהמערכות התפעוליות בארגון. נפח האיחסון שיושם הוא 60 טרה-בייט. כמו כן, בוצע מהלך של שדרוג מתגים למתגים של EMC.

מהחברה נמסר, כי פרויקט זה יאפשר לנטפים להתייעל משמעותית במערך האיחסון והשרתים, לעבוד עם תשתיות חדישות בעלות קיבולת גבוהה וביצועים גבוהים ולחסוך משאבים רבים של חומרה, כוח אדם, מקום, חשמל, מיזוג אוויר ועוד.

לדברי אבי וינגרט, מנהל תקשורת ותשתיות בחברת נטפים, "צמחנו בשנים האחרונות ב-15% בממוצע מדי שנה ואנחנו צפויים לשמור על היקף גידול דומה גם בשנים הקרובות. גידול מואץ זה מחייב אותנו להיערך עם מערך IT מתאים הכולל מערכות תפעוליות מתקדמות ותשתית הולמת. הפתרון שהתאימו לנו מטריקס נועד להתמודד עם כמות הנתונים והיישומים בארגון, כמו גם עם הגידול במספר המשתמשים".

יריב הרוש, מנהל מכירות בחטיבת האינטגרציה והתשתיות של מטריקס, אמר ש-"הפתרון שיושם במסגרת הפרויקט בנטפים הינו סקלבילי ומאפשר המשך הרחבה של היקף מערכות המידע על בסיס הקיים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים