תוכן שיווקי

קבוצת Unitask תתפעל את מערך ה-Oracle ERP של מעבדות רפא במתכונת מיקור חוץ

29/03/2011 13:21

קבוצת Unitask, המובילה ביישום פתרונות מבוססי טכנולוגית Oracle בכלל ומערכות לניהול תהליכים ארגוניים בפרט תתפעל ותתחזק את מערך ה-Oracle ERP במעבדות רפא במתכונת מיקור חוץ. מערכת ה-Oracle במעבדות רפא כוללת את המודולים הלוגיסטיים והפיננסים, תפ"י, ייצור, אחזקה, תמחיר, תקציב, רכש, מכירות ומודול אבטחת איכות ייחודי אשר אופיין ופותח במיוחד עבור רפא. העברת פעילות תפעול מערך ה-ERP למתכונת של מיקור חוץ תאפשר למעבדות רפא להתמקד בפעילויות הליבה, לחסוך בעלויות השוטפות ולהפנות משאבים לתנופת הצמיחה וההתרחבות המתרחשת בה בימים אלו – ובראשה, הקמת מפעל חדש במתחם הר חוצבים בירושלים.

"אנו שמחים על כי מצאנו שותף לדרך המאפשר לנו להעביר פעילות כה קריטית לידיים נאמנות ומקצועיות כמו של Unitask", אמר ירון זקהיים, מנכ"ל מעבדות רפא. "אין ספק כי היכולת להתמקד בפעילויות הליבה העסקית, תאפשר לנו צמיחה וייצוב מהירים תוך שמירה על מערך ERP מתקדם, תקין ומתוחזק היטב" הוסיף זקהיים.

"קבוצת Unitask אשר יישמה את פרויקט ה-ERP במעבדות רפא, רואה את לקיחת האחריות על תפעול המערכת כהמשך טבעי ונכון המשתלב היטב בפעילות מיקור החוץ של הקבוצה ומערך התמיכה שלנו", ציין אלכס פרוטאס, מנכ"ל משותף, Unitask.

אודות חברת מעבדות רפא בע"מ
חברת מעבדות רפא בע"מ מתמחה בייצור ושיווק תרופות בשוק הישראלי החל משנת 1937. החברה מייצרת מגוון תרופות שמקורן בפיתוח עצמי או על פי הסכמי ידע ובעלת התמקדות ייחודית בנושא הטיפול בכאב. רפא משווקת בישראל תרופות של חברות בינלאומיות ופעילותה משלבת בתוכה את חברת פרמהטים שווק. מוצרי החברה משווקים לכל מערכת הבריאות בישראל – קופות חולים, בתי חולים, משרדי ממשלה ובתי מרקחת פרטיים.

אודות קבוצת Unitask
קבוצת Unitask מתמחה באינטגרציה, פיתוח והטמעת פתרונות מידע ומיחשוב חדשניים, כמנוף להשגת יעדים עסקיים. פתרונות לניהול תהליכים, מידע וידע המסופקים ללקוחותינו, מחזקים עבורם את תשתיות התפעול וכלי השליטה בארגון ובכך מאפשרים בניית יתרון תחרותי, יכולת צמיחה והגדלת הרווחיות. מאז הקמתה בשנת 1994 מקפידה Unitask על טיפוח עומק מקצועי וטכנולוגי, איכות פתרונות ושירות מעולה. לא בכדי היא נחשבת לאחת מהחברות המובילות בעולם הפתרונות העסקיים של Oracle ומוצריה מוטמעים בארגונים הגדולים בעולם.

אירועים קרובים