מיקרוסופט השיקה פתרונות לניהול מחשבי PC ומכשירים בסביבה עסקית

בין הפתרונות שהושקו ניתן למצוא את שירות הענן Windows Intune, גרסת הבטה השנייה של ערכת כלי הניהול System Center 2012 Configuration Manager והגרסה החדשה של חבילת MDOP ● פתרון Windows Intune זמין ב-35 מדינות, בהן ישראל, ומאפשר לגופי IT לנהל ולאבטח את המחשבים בארגון באמצעות מסוף מבוסס אינטרנט

מיקרוסופט (Microsoft) השיקה שלשום (ב'), במסגרת מפגש המנהלים השנתי שלה, פתרונות חדשים לפישוט וייעול הניהול של מחשבי PC ומכשירים בסביבה עסקית. בין אותם פתרונות ניתן למצוא את שירות הענן Windows Intune, גרסת הבטה השנייה של ערכת כלי הניהול System Center 2012 Configuration Manager והגרסה החדשה של חבילת MDOP (ר"ת Microsoft Desktop Optimization Pack).

על פי מיקרוסופט, Windows Intune זמין ב-35 מדינות, בהן ישראל, ומאפשר לארגונים לנהל בצורה טובה, יעילה ומאובטחת יותר את מערך תחנות הקצה, כמו גם לשדרג אותן למערכת ההפעלה Windows 7 Enterprise. עם Windows Intune יכולים גופי IT לנהל ולאבטח את המחשבים בארגון באמצעות מסוף מבוסס אינטרנט – ומשתמשי חלונות (Windows) נהנים מביצועים מתקדמים, יציבות ואבטחה מקצה לקצה.

מינוף הענן לניהול המחשבים האישיים והמכשירים השונים בארגון מאפשר, לפי החברה, לנהל מערכי PC מורכבים תוך חיסכון בעלויות, שיפור רמת האבטחה ושיפור הפרודוקטיביות של העובדים.

"מיקרוסופט ממוקדת ביצירת פתרונות ניהול המסייעים לגופי IT להעניק לעובדים גישה למידע וליישומים הנחוצים להם באמצעות מגוון מכשירים בכל זמן ומכל מקום", אמר בראד אנדרסון, סגן נשיא לכלי ניהול ואבטחה בענקית מרדמונד. "Windows Intune מהווה דוגמה לאופן שבו לקוחות ושותפים מכל גודל יכולים לנצל את יתרונות הענן לטובת ניהול פשוט ואבטחה של המחשבים האישיים".

ניתן לקבל פרטים נוספים ולהוריד גרסת ניסיון של Windows Intune ל-30 יום ללא תשלום כאן.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים