בית המשפט דחה בקשה לחשוף את הדו"ח שבעקבותיו פרש הארד מ-HP

ההחלטה נתקבלה בתביעה שהגיש משקיע ב-HP בנובמבר ובה דרש מהחברה לחשוף ספרים ורישומים במסגרת חקירה שערך על פעולות שעשו הדירקטורים של החברה שלא כדין, לטענתו ● זאת, משום שהעניקו להארד חבילת פרישה בשווי של 40 מיליון דולרים "במקום לפטר אותו בבושת פנים", על פי כתב התביעה

השופט דונלד פרסונס מבית המשפט בדלאוור, ארצות הברית, דחה בסוף השבוע בקשה שהגיש ארנסטו אספינוזה, משקיע ב-HP, לחשוף את הדו"ח שהכין משרד הפרקליטים קובינגטון אנד ברלינג עבור מועצת המנהלים של החברה שבעקבותיו נאלץ המנכ"ל, מארק הארד, לפרוש מתפקידו.

אספינוזה הגיש את התביעה ב-18 בנובמבר ובה דרש מהחברה לחשוף ספרים ורישומים במסגרת חקירה שערך על פעולות שעשו הדירקטורים של החברה שלא כדין, לטענתו. זאת, משום שהעניקו להארד חבילת פרישה בשווי של 40 מיליון דולרים "במקום לפטר אותו בבושת פנים", על פי כתב התביעה.

בעלי מניות הגישו תביעות בנושא זה נגד HP בדלאוור ובקליפורניה, בטענה שחבילת הפרישה ה-"כה נדיבה", לדבריהם, שהוענקה להארד גרמה לבזבוז של נכסי החברה. הם טענו, כי בעקבות הפרשה של ההטרדה המינית, לכאורה, של עובדת הקבלן ג'ודי פישר, הייתה צריכה HP לפטר את הארד ללא פיצויים כלל.

מילן מנגלינדן, דוברת HP, סירבה להגיב. לא ניתן היה לקפל תגובה מפיליפה ארויו, אחד מפרקליטיו של אספינוזה.

HP

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים