תוכן שיווקי

בעקבות אירוע | NECTO – הדור החדש של מערכות Business Intelligence – SOCIAL BI

30/03/2011 14:21

ב-18 למאי 2011 פנורמה סופטוור הולכת להכריז על מוצר חדש בשם NECTO. בלטינית, NECTO זה לחבר, לצרף, לשזור ביחד, לייחס. ואכן, המערכת מוסיפה למערך ה-BI יכולות מעולם הקשרים החברתיים – ומייצרת עולם חדש – עולם ה-SOCIAL BI. העולם החדש של SOCIAL BI מאפשר קבלת החלטות מושכלת יותר, מהירה יותר ונכונה יותר כי הוא מאפשר חיבור של יכולת ניתוח נתונים עם האנשים הרלוונטיים לבעיה ועם התובנות שנוצרות בתהליך ניתוח הנתונים והכל תוך לקחת בחשבון מהו ההקשר בו הועלתה הבעיה.

להבדיל ממערכות BI הרגילות שבהן המשתמש מקבל מגוון גדול של כלי נתוח ותחקור – דוחות, מצגות, KPI, דשבורדים וכו – אבל את שלב שיתוף המידע והניתוח הקבוצתי הוא עושה בסביבה אחרת – המערכות החדישות שהן SOCIAL BI מוסיפות לסביבת הניתוח העשירה גם המלצה על משתמשים שעשויים לתרום לניתוח הבעיה, גם קישוריות ויכולות אינטקראקציה עם אותם משתמשים על גבי הנתונים, גם את ההבנה ויכולת ההתייחסות להקשר שבו מתבצע תהליך קבלת ההחלטות וגם את כל התובנות שהתקבלו בצורה זמינה ורלוונטית.

NECTO, המוצר החדש של פנורמה, הוא הישום הראשון בעולם של מערכת SOCIAL BI מלאה.

מערכת NECTO מבוססת על שלושה עקרונות מרכזיים:

SOCIAL INTELLIGENCE
RELEVANCY
SELF SERVICE

זו הפעם הראשונה שמישהו מטפל – בצורה חכמה – בשלב של עבודת הצוות שנדרשת על מנת לבצע ניתוח בעיות והסקת מסקנות . הצורה חכמה – כי התהליך קשור לתוך מערכת התחקור, כי התהליך כולל המלצות אוטומטיות, כי התהליך לוקח בחשבון את ההקשר שבו נעשה ניתוח הנתונים, כי הן התהליך והן המסקנות שמתקבלות במסגרתו נשמרים בתור שכבת מטה דטה על גבי מערכת ה-BI וניתן לעקוב אחריהם, לשחזר אותם וללמוד מהם בארועים עתידיים.

מערכת NECTO מספקת גם יכולות של משתמשים ללמוד על דרך הפעולה של משתמשים אחרים – ובכך מאפשרת למשתמשים אקראיים ללמוד מאופן השימוש של משתמשים מתוחכמים וותיקים. כל זה – בלי לפגוע באמינות וסודיות המידע.

בנוסף המערכת מפעילה מנוע חדש שמאפשר למערכת להיות מאוד SUGGESTIVE לאורך כל תהליך העבודה: המערכת יודעת להמליץ על משתמשים אחרים כחברים לצורך שיתוף פעולה בתהליך התחקור; היא יודעת להמליץ על דוחות או מצגות נוספות שיכולות להיות רלוונטיות לתהליך התחקור הנוכחי; המערכת יודעת להציע – באופן אוטומטי – דרכים לתחקור הבעיה ובכך לחסוך למשתמש הרבה זמן ועבודה ועוד כהנה וכהנה.

זוהי הפעם הראשונה שהעקרונות של עולם הקשרים החברתיים מיושמים בתוך העולם של מערכות מידע ארגוניות.

מערכת NECTO לוקחת את עולם ה-BI לשלב הבא. העצמת המשתמשים עם מערכות SELF SERVICE אמיתיות ומתן כלים לאינטראקציה חברתית סביב תהליך התחקור והסקת המסקנות מאפשרים לארגונים לקבל החלטות מושכלות יותר ומהירות יותר, מבוססות על THE POWER OF MANY, ולבנות את האינטליגנציה הארגונית בצורה נכונה וניתנת לשחזור ולמידה.

אירועים קרובים