SafePeak חתמה על הסכם הפצה עם NessPRO

במסגרת ההסכם תפיץ NessPRO את תוכנת האופטימיזציה של SafePeak בישראל, איטליה, ספרד ופורטוגל ● ולאדי וקסלר, מנכ"ל SafePeak: "חתימת ההסכם עם NessPRO צפויה להוביל לגידול במכירות של החברה"

NessPRO הינה קבוצת מוצרי התוכנה של נס

קסניה ונצ'ר קפיטל הודיעה היום (ד') כי חברת SafePeak, לשעבר DCF, חתמה על הסכם הפצה עם NessPRO, קבוצת מוצרי התוכנה של נס טכנולוגיות, להפצת תוכנת האופטימיזציה הייחודית שלה בישראל, איטליה, ספרד ופורטוגל. ההסכם החדש מצטרף להסכם שנחתם לפני מספר חודשים עם חברת PC Systems היוונית להפצת המוצר במדינות הבלקן.

לדברי ולאדי וקסלר, מנכ"ל SafePeak, "חתימת ההסכם עם NessPRO צפויה להוביל לגידול במכירות של החברה בישראל, איטליה, ספרד ופורטוגל ומהווה חיזוק נוסף להסכם ההפצה שחתמנו להפצת המוצר ביוון, בולגריה, מקדוניה, סרביה ורומניה ולפעילות החברה בארה"ב".

דדי דבורסקי, מנהל  NessPRO ישראל, אמר כי "ההסכם עם SafePeak נחתם כיוון שזיהינו ששוק האופטימיזציה של מערכות מידע חיוניות הוא שוק גדול וצומח הצמא לפתרון איכותי. המוצר של SafePeak הוא מוצר מוביל העונה לצורך קיים. כמו כן, ההסכם החדש מאפשר לנו להרחיב את היצע הפתרונות שלנו בתחום הפתרונות לסביבת מיקרוסופט (Microsoft)".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים