גלי איילנד, לוגיקה: "עד סוף 2011 החברה תכפיל עצמה ותמנה 60 עובדים"

איילנד צופה, כי במהלך השנה תמשיך לוגיקה בגיוס המסיבי שבו החלה בחודשים האחרונים ● לדבריה, "אנחנו פועלים כזרוע הארוכה של הלקוחות הארגוניים שלנו באיתור מועמדים להשמה אצלם, תוך לימוד הצרכים של הלקוחות" ● דני זילברשטיין, נשיא החברה, אמר שהיא מצויה בימים אלה במשאים ומתנים עם חברות בארץ ובחו"ל על מנת לשווק את מוצריהן – נוסף על חברת אייהו, שלוגיקה משמשת נציגה שלה

"בחודשים האחרונים היינו עסוקים בגיוס מסיבי של כוח אדם, וכיום החברה מונה קרוב ל-30 עובדים. מאחר שאנחנו צופים השנה התרחבות, אני מעריכה שעד סוף 2011 החברה תכפיל את היקף כוח האדם שלה ותמנה כ-50-60 עובדים", כך אמרה גלי איילנד, מנכ"ל חברת לוגיקה, בראיון לאנשים ומחשבים.

לוגיקה הוקמה לפני כשנה על ידי איילנד ולפני כחצי שנה הצטרף אליה דני זילברשטיין, המשמש כנשיא החברה. היא מתמחה במתן שירותי מיקור-חוץ לארגונים גדולים. לקוחות החברה מגיעים מכלל מגזרי המשק, ביניהם בנקים, חברות ביטוח, ספקיות תקשורת, קופות חולים, ארגוני היי-טק ועוד.

לדברי איילנד, "אנחנו פועלים כזרוע הארוכה של הלקוחות הארגוניים שלנו באיתור מועמדים להשמה אצלם. הדבר נעשה תוך לימוד הצרכים של הלקוחות, על מנת שההתאמה תהיה מושלמת". היא הוסיפה, כי "אנחנו מפעילים תהליכי מיון וסינון קפדניים בשתי רמות: הן תהליכים אישיותיים והן מקצועיים. זאת, מתוך מטרה לחסוך לארגון את זמן האיתור ולהגיע למצב של 'פגיעה' מדויקת ומענה לצרכי הלקוח. ארגונים רבים מוצאים את פעילותנו כיעילה ביותר ורואים בנו שותפים לדרך".

איילנד וזילברשטיין הם בעלי ניסיון רב של כשני עשורים כל אחד בעולם ההיי-טק הישראלי: איילנד שימשה כסמנכ"ל משאבי אנוש ומיקור-חוץ ב-db@net ולפני כן הייתה מנהלת חטיבת מיקור-החוץ ב-eWave. זילברשטיין ניהל את אינטגריטי סיסטמס (Integrity Systems), עד שזו נמכרה לגלאסהאוס (Glasshouse) העולמית, ולאחר מכן שימש כמנכ"ל טסנת ישראל.

לדברי זילברשטיין, פעילות נוספת של לוגיקה היא שיווק ויישום מוצרים. "אנחנו נציגים של חברת אייהו (Ayehoo)", אמר. "מדובר במוצר שמאפשר לארגונים להקטין באופן משמעותי את זמן ההשבתה של תהליכי ה-IT החשובים להם".

הוא הוסיף, כי לוגיקה נמצאת במשאים ומתנים עם חברות נוספות, בארץ ובחו"ל, לשיווק מוצרים נוספים ללקוחותיה. "המטרה החשובה ביותר שלנו היא לסייע למנמ"רים בארגונים לספק שירות איכותי ללקוחות שלהם", סיכם.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים