גוגל השיקה מנגנון חדש לחיוב מתוך יישומים

המנגנון החדש פותח פתח למודלים חדשים של חיוב, ומסייע למפתחים שמציעים יישומים למכשירי אנדרואיד להרוויח יותר כסף - וגם למגר את הפיראטיות ● הוא מאפשר לערוך רכישות מתוך היישומים עצמם, וכך יכולים המפתחים לאפשר למשתמשים להתנסות ביישום לפני הרכישה, לרכוש סחורות וירטואליות שמשתלבות במשחקים ולשדרג בתשלום לגרסאות מתקדמות יותר

גוגל (Google) השיקה שלשום (ג') מנגנון חדש לחיוב מתוך יישומים, על מנת לפתוח פתח למודלים חדשים של חיוב עבור מפתחים שמציעים יישומים למכשירי אנדרואיד (Android).

המנגנון החדש מאפשר לערוך רכישות מתוך היישומים עצמם. כך יכולים המפתחים לאפשר למשתמשים להתנסות ביישום לפני הרכישה, לרכוש סחורות וירטואליות שמשתלבות במשחקים ולשדרג בתשלום לגרסאות מתקדמות יותר.

החברה הציגה יישום לדוגמה ופרסמה תיעוד, כולל הנחיות אבטחה. "חובה לקרוא את הנחיות האבטחה כדי שהחיוב יתבצע בצורה בטוחה", נכתב בהודעה שפורסמה בבלוג המיועד למפתחי יישומים לאנדרואיד.

העיבוד של העסקות אינו מתבצע ביישומים עצמם, אלא במערכת החיובים של Android Market. זאת, על פי גוגל, במטרה להבטיח חוויית שימוש אחידה. החברה גוזרת מכל עסקה נתח של 30% ומעבירה את יתרת הסכום למפתחים.

אפל (Apple) מציעה מנגנון לרכישות מתוך יישומים מאז 2009. המנגנון מסייע למגר את הפיראטיות, ובסופו של דבר – מצמצם את המספר הכולל של היישומים המוצעים בחנויות היישומים, משום שניתן להציע כלי עזר ושירותים שונים מתוך היישומים עצמם. על פי אפל, המנגנון גם חוסך בעיות של אימות זהות.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים