EMC השיקה גרסה חינמית של בסיס הנתונים Greenplum

הגרסה מוצעת בצירוף עם כלי האנליזה מבוססי קוד פתוח MADlib וכלי כריית הנתונים Alpine Miner, והיא מיועדת למפתחים, חוקרים ואנשי אקדמיה ● מ-EMC נמסר, כי הגרסה מסתמכת על הניסיון והטכנולוגיות של Greenplum בפיתוח כלי ניתוח עבור מחסני נתונים גדולים

EMC השיקה גרסה חינמית של בסיס הנתונים מתוצרתה, EMC Greenplum Database. הגרסה מוצעת בצירוף עם כלי האנליזה מבוססי קוד פתוח MADlib וכלי כריית הנתונים Alpine Miner, והיא מיועדת למפתחים, חוקרים ואנשי אקדמיה.

מ-EMC נמסר, כי הגרסה החינמית החדשה מסתמכת על הניסיון והטכנולוגיות של Greenplum בפיתוח כלי ניתוח עבור מחסני נתונים גדולים (Big Data), דוגמת פתרון EMC Greenplum Data Computing Appliance. הגרסה מנטרלת את מחסום העלות הראשונית של פתרונות לטיפול במחסני נתונים גדולים ומקנה יכולות מתקדמות למפתחים, חוקרים, אנשי אקדמיה ואנשי מקצוע נוספים בתחום ניהול המידע. על פי החברה, חבילת כלים זו תאפשר הבנה טובה יותר של נתונים קיימים ויכולת הגעה לתובנות, כאשר המשוב של המשתמשים יסייע בפיתוח הדור הבא של כלים ופתרונות.

ביולי האחרון רכשה EMC את Greenplum Software, ספקית של בסיס נתונים ותוכנות לניתוח נתונים בהיקף רחב, לרבות בתצורת מיחשוב ענן. הפתרונות של Greenplum מטפלים בנתונים בצורה מהירה על ידי הפרדתם לבסיסי נתונים קטנים יותר וטיפול בהם במקביל. בעקבות הרכישה, הקימה EMC חטיבה חדשה המתמקדת במוצרי מיחשוב נתונים ובפיתוח כלי ניתוח עבור מאגרי מידע גדולים. הטכנולוגיות של Greenplum שולבו בכל תחומי הפעילות של EMC, החל מפתרונות דה-דופליקציה של דטה דומיין (Data Domain) ועד לפתרונות RSA, חטיבת אבטחת המידע של EMC.

שרון אלקיים, יועץ טכנולוגיות בכיר ב-EMC, אמר ש-"חברות סטארט-אפ בתחילת דרכן מקבלות כעת גישה חופשית לכלי שיאפשר להן לנהל את המידע שנאגר אצלן ולקבל אנליזה של מסות של נתונים. בנוסף, הפתרון רלוונטי לחוקרים וסטודנטים במחלקות למדעי המחשב, סטטיסטיקה, ביו-אינפורמטיקה, מערכות מידע ואחרות, שנדרשים במסגרת התמחותם לכלי כריית נתונים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים