גוגל מחריפה את התחרות מול פייסבוק: הציגה מנגנון חדש להמלצות על דפי אינטרנט

לחצן חדש בשם 1+, שמופיע החל מאתמול (ד') אצל משתמשים נבחרים לצד תוצאות החיפוש של גוגל, מכוון ישירות מול לחצן ה-Like של פייסבוק ● בלחיצה על הלחצן החדש של גוגל ניתן להמליץ לחברים על אתרים שמופיעים בתוצאות החיפוש

גוגל (Google) הציגה מנגנון חדש להמלצות על תוצאות חיפוש ודפי אינטרנט – במהלך נוסף שמעצים את התחרות שלה נגד פייסבוק (Facebook) בזירה של הרשתות החברתיות.

החל מאתמול (ד') מופיע אצל משתמשים נבחרים לחצן חדש בשם 1+, לצד תוצאות החיפוש של גוגל. בלחיצה על הלחצן ניתן להמליץ לחברים על אתרים שמופיעים בתוצאות החיפוש. ייתכן, כי בעתיד הלחיצה תשפיע גם על הדירוג של האתרים בתוצאות החיפוש, אם כי גוגל טרם גיבשה עמדה בנושא זה.

המנגנון החדש מכוון, כמובן, ישירות מול אחד המנגנונים הפופולריים ביותר של פייסבוק – לחצן Like. אנליסטים מעריכים, כי המלצות בסגנון זה מציבות אתגר של ממש מול האלגוריתמים המסורתיים המשמשים לדירוג אתרים בתוצאות החיפוש.

גוגל הודיעה, כי לחצן 1+ יוצב גם לצד מודעות שמתפרסמות בתשלום בתוצאות החיפוש, וכן יוצעו לחצנים לאתרי אינטרנט שיאפשרו לגולשים להמליץ עליהם לחברים.

מאט קטס, מהנדס מגוגל, טען שלחצני 1+ מייצגים התפתחות טבעית של החברה בזירה החברתית ואינם מכוונים ישירות נגד לחצני Like של פייסבוק. "אנחנו תמיד ערים למה שעושים אחרים, אך לדעתי, המקום הנכון של לחצנים אלה הוא לצד תוצאות החיפוש", אמר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים