אורקל ישראל תטמיע את האקסהדטה שלה בבזק בפרויקט בהיקף מיליוני שקלים

מכונת בסיס הנתונים של אורקל תאפשר לאנשי ה-IT של בזק לקבל ביצועים מהירים יותר, סריקת נתונים בקצבים גבוהים, כיווץ מחסני נתונים ביחס ממוצע של 1:10, גישה אקראית למידע בקצבים גבוהים שתוביל לשיפור רמות השירות ועוד ● ההטמעה תחל בבזק השבוע ותסתיים ביולי הקרוב

אנשי האינטגרציה של אורקל (Oracle) ישראל יטמיעו את מכונת בסיס הנתונים של החברה, אקסהדטה (Exadata), במחסן הנתונים הארגוני של בזק. היקף העסקה לא נמסר, אולם גורמים בשוק העריכו, כי מדובר במיליוני שקלים. ההטמעה תחל השבוע ותסתיים ביולי השנה.

מכונת בסיס הנתונים תאפשר לאנשי ה-IT של בזק לקבל ביצועים מהירים יותר, סריקת נתונים בקצבים גבוהים, כיווץ מחסני נתונים ביחס ממוצע של 1:10, גישה אקראית למידע בקצבים גבוהים שתוביל לשיפור רמות השירות ועוד. זאת, באמצעות תוכנה שמוטמעת במכונה, המתזמרת את הביצועים של עיבוד הנתונים על בסיס שירותי איחסון חכמים והעברת חלק נכבד מהעיבודים של בסיס הנתונים לאיחסון באופן השקוף לבסיס הנתונים וליישומים.

אלי פרנק, סמנכ"ל טכנולוגיות המידע של בזק, אמר ש-"בזק פועלת בשוק תחרותי ודינמי, דבר המחייב יכולות ניתוח מידע מורכב בזמן קצר. זאת, במטרה לתת ללקוחות החברה פתרונות מתאימים ואיכותיים. החלפת תשתית מחסן הנתונים הארגוני לכזה המבוסס אקסהדטה תאפשר לחברה להתמודד עם המשימות המורכבות הניצבות בפניה, לשפר את איכות השירות לשביעות רצון הלקוחות ובכך גם לשפר את ביצועי החברה ולעמוד ביעדים האתגריים שאליהם היא שואפת". הוא הוסיף, כי "הפתרון יאפשר קפיצת מדרגה בביצועים, תוך שמירה על השקעות העבר והמשך ההתפתחות טבעית של מערכות התובנה העסקית בארגון".

בזק משתמשת במערכות אורקל בכל מערכות הליבה שלה – ממוצרי החברה הסטנדרטיים ועד יישום לניהול קשרי לקוחות. עופר בר-לב, מנהל מכירות אורקל ישראל, ציין, כי "נספק פתרון לסביבת הייצור וה-DRP של בזק, הכולל אקסהדטה, מערכת הפעלה (Oracle Linux), הדרכות והתקנות. כמו כן, במסגרת הפרויקט נספק לבזק שירותי תמיכה ונבצע הגירה לסביבה החדשה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים