מרכז הנתונים החדש של HP ישמש גם לבחינת טכנולוגיות ירוקות

המתקן, שנחנך רשמית ב-30 במרס וממוקם בקולורדו, ישמש כמרכז נתונים ליישומים פנימיים של חברת HP וגם כאתר ניסויים לטכנולוגיות ידידותיות לסביבה עבור מרכזי נתונים ● יותר מ-8,000 חיישנים יעקבו אחר נתונים שונים במתקן, דוגמת הטמפרטורה והלחות, ויעבירו את המידע למערכת הניהול המרכזית על מנת להבטיח חיסכון מרבי באנרגיה

מרכז הנתונים החדש של HP בפורט קולינס שבקולורדו, שהוקם על שטח של כ-4,600 מ"ר, ישמש גם לבחינה של טכנולוגיות חדשות בתחום הקיימות.

המתקן, שנחנך רשמית ב-30 במרס, ישמש כמרכז נתונים ליישומים פנימיים של חברת HP וגם כאתר ניסויים לטכנולוגיות ידידותיות לסביבה עבור מרכזי נתונים. יותר מ-8,000 חיישנים יעקבו אחר נתונים שונים במתקן, דוגמת הטמפרטורה והלחות, ויעבירו את המידע למערכת הניהול המרכזית על מנת להבטיח חיסכון מרבי באנרגיה.

המתקן, שתוכנן על ידי חטיבת Critical Facilities Services של HP בשיתוף עם מעבדות החברה, יסייע לה לקדם את ארכיטקטורת Converged Infrastructure, שנועדה להפחית את המורכבות וההתפשטות של מרכזי הנתונים, לצמצם את צריכת החשמל ולשפר את ניצולת האנרגיה. המתקן אמור לסייע בפיתוח כלים שיסייעו לארגונים להפעיל מרכזי נתונים שמעניקים ביצועים טובים יותר תוך חיסכון באנרגיה – מאפיינים חשובים במיוחד נוכח העליה במחירי האנרגיה והצורך להתאים את תשתיות המיחשוב לדרישות העסקיות.

"לקוחותינו מחפשים פתרונות ברי קיימא במחיר סביר, שיסייעו להם לשפר את צריכת האנרגיה", אמר טום כריסטיאן, חוקר מדעי ראשי במעבדת Sustainable Ecosystems Research של HP. "מתקן המחקר החדש בפורט קולינס יסייע לקדם את הפיתוח של פתרונות שנותנים מענה לצרכים הבוערים ביותר של מנהלי המידע הראשיים, ובכלל זה הפחתה של צריכת האנרגיה וצמצום הוצאות".

במרכז הנתונים מותקנים אלפי שרתי Integrity עם מעבדי Itanium ושרתי ProLiant עם מעבדי x86, וכן שרתי להב מסדרת BladeSystem והתקני איחסון מסדרת StorageWorks. המתקן ישמש הן להפעלה של יישומים פנימיים של HP והן כסביבת מעבדה לחקר טכנולוגיות שיסייעו להפחית את פליטת המזהמים וצריכת החשמל – נמסר מהחברה.

במרכז הנתונים יהיו אזורים חמים וקרים, ובכל מעבר בין מסדי השרתים יותקנו פתחים לכניסת אוויר קר ויציאת אוויר חם, על מנת לשמור על סחרור קבוע של האוויר בין מסדי השרתים. האוויר הקר יוזרם מלמטה והאוויר החם ייפלט מלמעלה, כאשר הקירור יתבסס הן על אוויר והן על מים.

מהנדסי HP יחקרו, בין השאר, שיטות חדשות לשימוש יעיל במשאבי כוח וקירור, תוך ניצול האקלים של הרי הרוקי על מנת לקרר את השרתים הן באוויר והן במים. באזור מבודד המכונה HP Labs Sandbox יבחנו מהנדסי החברה טכנולוגיות חדשות בתחום הקיימות – נמסר מהחברה.

HP

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים