בנק ישראל אישר התקשרויות עם ספקי מיחשוב בהיקף של יותר ממיליון שקלים

ועדת המכרזים של הבנק אישרה התקשרויות עם שורה של ספקים לתחזוקה והטמעה, לרוב בנימוק שהן ספק יחיד ● בין החברות שאושרו ההתקשרויות עמן: CA, אורקל, מלם-תים, EMC והראל ● כן הודיע הבנק על כוונתו להתקשר עם סאפ ישראל לצורך בחינת מודל CMS שמיועד לתהליכים המשמשים את מחלקות המטבע בבנק

ההנחיות של בנק ישראל - פתח למגזרים אחרים

ועדת המכרזים של בנק ישראל אישרה באחרונה התקשרויות עם ספקים ויועצי מיחשוב ומערכות מידע בהיקף כולל של יותר ממיליון שקלים – כך עולה מבדיקת אנשים ומחשבים. עיון בהחלטות הוועדה מעלה שהבנק אישר לאורקל (Oracle) ישראל סכום של כ-110 אלף דולרים לצורך שדרוג רישיונות לתוכנת Web Logic. זאת, לאחר תהליך בדיקה שהראה כי מדובר בספק יחיד.

החלטה אחרת של הוועדה, שטרם אושרה סופית, מתייחסת להצטרפות למכרז החשב הכללי במשרד האוצר בנושא שירות, תמיכה ותחזוקה למחשבים, לשרתי ווינטל בהיקף כולל של שני מיליון שקלים. בנוסף, אישרה הוועדה סכום של 64 אלף דולרים שיועברו לחברת CA ישראל לצורך התקנה ואספקת תוכנת RCM, בעקבות הודעה מוקדמת שפרסם הבנק ולאחר שנמצאו ספקים מתחרים אחרים. 30 אלף דולרים ישולמו לחברת הראל טכנולוגיות מידע עבור יישום מכרז החשב הכללי לרכישת מודל ITIM. הבנק ישלם 200 אלף שקלים נוספים להראל תמורת אספקת ספריית גיבוי של יבמ (IBM), לרבות עבודת גיבוי, תאי איחסון, קלטות לאיחסון ועוד. 200 אלף שקלים אושרו ל-EMC למשך ארבעה חודשים ב-2011 לצורך הספקת שירותי ייעוץ איחסון נתונים, כספק יחיד של המערכות. חצי מיליון שקלים ישולמו למלם-תים, בעקבות מכרז, לשם רכישת שרת ורכיבים נוספים.

הוועדה אישרה העברת תקציבים לפרויקטי מיחשוב נוספים, בהם 60 אלף שקלים שיועברו לחילן טק עבור הקמת ממשק סאפ (SAP); כ-135 אלף שקלים למלם מערכות עבור ניהול מערך קווי התקשורת והטלפוניה ERP של החברה; 300 אלף שקלים תקבל חברת י.א. מיטווך עבור אספקה ותחזוקה של מערכות הקלטת שיחות, שתתווסף כרכיב למרכזיה שהותקנה על ידה, לאחר זכייתה במכרז.

כמו כן, ועדת המכרזים של בנק ישראל פרסמה הודעה על כוונתו להתקשר עם סאפ ישראל לצורך בחינת מודל CMS שמיועד לתהליכים המשמשים את מחלקות המטבע בבנק. סאפ תזכה במכרז, ככל הנראה, מאחר שלצורך העניין היא ספק יחיד.

בנוסף, אושרו רבע מיליון שקלים להתקשרות עם מרכז הקונגרסים לצורך קיום ועידה בנושא "ידע 2011", בהשתתפות כ-800 איש.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים