אייל פלדמן, NessPRO: "הפעילות שלנו תצמח השנה משמעותית בניהול תוכן ומערכות חוקה עסקית"

"שני עמודי התווך בפעילות שלנו יהיו בעולם ניהול התוכן, עם מוצר דוקומנטום מבית EMC ומערכות Advisor Blaze של FICO לניהול חוקה עסקית", אמר פלדמן, מנהל חטיבת הפתרונות העסקיים של NessPRO, לאנשים ומחשבים ● במהלך הראיון הוא סיפר על פעילות החטיבה שבראשותו ופירט על שני מוצרי הדגל שלה

"הפעילות שלנו ב-2010 חוותה צמיחה, וכך יהיה גם השנה. שני עמודי תווך בפעילות שלנו יהיו בעולם ניהול התוכן עם מוצר דוקומנטום מבית EMC ומערכות Advisor Blaze של FICO לניהול חוקה עסקית", אמר אייל פלדמן, מנהל חטיבת הפתרונות העסקיים של NessPRO, בראיון לאנשים ומחשבים.

NessPRO היא קבוצת מוצרי התוכנה של נס טכנולוגיות והנציגה הבלעדית בישראל של יותר מ-35 חברות תוכנה. בנוסף, היא שותפה לחברות מובילות בשוק הישראלי, כמו מיקרוסופט (Microsoft), סאפ (SAP) ו-CA. לצד מכירת המוצרים, NessPRO עוסקת באינטגרציה, שיווק, שירות, הדרכה ותחזוקה שלהם.

ספר על שני מוצרי הדגל שלכם.

"עבור ארגונים שמנהלים מערכי חוקים עסקיים מורכבים וגדולים, המהווים גורם קריטי בתפקודם, יש מגוון של חוקים הפזורים במספר רב של מערכות ה-IT בארגון. נדרשת מערכת לניהול החלטות שתרכז אותן ואת הלוגיקה והחוקים העסקיים בארגון. שינוי של חוק עסקי שבמערכת אורך זמן רב זמן רב עד לביצוע השינוי בפועל, בשל משך הזמן הדרוש בהעברת הדרישות ל-IT, זיהוי המערכות הדורשות שינוי, ביצוע השינוי בפועל, בדיקות ועוד.

מוצר Advisor Blaze מאפשר למשתמש העסקי לבקר, לתחזק ולפתח מערכת קבלת החלטות, המבוססות על לוגיקה עסקית. זה נעשה בצורה מהירה, יעילה וחסכונית, וכך הוא משחרר את ה-IT מלהיות צוואר הבקבוק בתהליך. מדובר במוצר המהיר בעולם של ניהול החלטות עסקיות והוא מסוגל לעבד נפח גדול ביותר של נתונים ולבצע חישובים מורכבים בזמן אמת בתוך חלקיקי שניות.

דוקומנטום הינה פלטפורמת ניהול התוכן המובילה בעולם. היא מאפשרת עבודה מבוזרת בסביבה פתוחה ויש לה יכולת גידול והתאמה לצרכי הלקוח. דוקומנטום מספקת פתרון מקיף לניהול כלל סוגי התכנים בארגון: מסמכים, תיקים, אובייקטי מידע ייחודיים כמו שרטוטים, תמונות, סרטי מולטימדיה ועוד. דוקומנטום מאפשרת אינטגרציה לסביבות האפליקטיביות הארגוניות וקישור של תכנים המופקים ממערכות אלה והמקושרים אליהן, כגון: מערכות ERP ,CRM, הפורטל הארגוני ועוד. היא מתמחה בניהול כמויות מידע גדולות ובתמיכה במספר רב מאוד של משתמשים. בנוסף, ארכיטקטורת המוצר אינה תלוית פלטפורמה ובנויה למעשה כך שניתן לממש את הפתרון במגוון סביבות".

מה עושה החטיבה שבראשותך?

"לחטיבת הפתרונות העסקיים יש שלושה קווי פעילות מרכזיים. אנחנו מתמחים במתן פתרונות למשתמשים עסקיים. אלה בדרך כלל מורכבים משילוב של מוצר יחד עם ההטמעה שלו במערך המיחשוב הארגוני של הלקוח. הדבר דורש הבנה מיטבית של הצרכים והדרישות של הלקוחות בכל אחד מהמגזרים, על מנת לדעת לבנות פתרונות התואמים את הצרכים והתקציב שלהם. המטרה היא לספק ללקוח פתרון שמניב לו ערך עסקי. אנחנו לא מוכרים רק רישיון, אלא פתרון הכולל הטמעה ולווי הלקוח.

גולת הכותרת בין המוצרים שבחטיבה היא דוקומנטום. בשש השנים האחרונות בנינו בסיס לקוחות עצום והפכנו לסטנדרט בשוק בתחום ניהול התוכן. יש לנו 40 לקוחות ארגוניים, ביניהם משרד המשפטים ובנק הפועלים. בשנה האחרונה נוספו לנו חמישה לקוחות חדשים. בישראל יש יותר מ-100 מומחי דוקומנטום, ולפלטפורמה יש יותר מ-30 אלף משתמשים, אלפים מהם במגזר הממשלתי.

מנוע החוקה Advisor Blaze מאפשר למשתמש העסקי להגדיר את החוקה העסקית במנוע אשר משתלב עם ההיבטים התפעוליים בארגון. בשנה החולפת בלבד ביצענו 4 עסקות משמעותיות בארגונים במשק הישראלי.

מוצר שלישי שראוי לציין הוא Red match, שנמצא בעולם משאבי האנוש ואנחנו חשים התעניינות רבה בו. המוצר מסייע לנהל את הטיפול בכוח האדם ומהווה יישום מלא למשאבי אנוש לסביבת הענן. אנחנו נציגים בלעדיים של המוצר בארץ, וכבר ביצענו פיילוטים בקרב כמה ארגונים.

החטיבה מחולקת לשני תחומים: האחד הוא מכירות פריסייל ותמיכה, והשני – מומחים ספציפיים למוצרים ולסביבות הפיתוח השונות והתשתיות השונות, בהם חלונות (Windows), יוניקס (Unix), לינוקס (Linux), דוט.נט, ג'אווה (Java) ומגוון בסיסי הנתונים שבשוק".

"נמשיך לצמוח השנה, בין השאר בגלל זכיות מהותיות בעולם הבלייז והמשך התעניינות מרשים על ידי מספר לא קטן של לקוחות", סיכם פלדמן. "בשל כך, אנחנו נערכים לגידול מסיבי שלנו בסביבה זו. מדובר בעולם מתפתח, ואנחנו הבאנו את מיטב המומחים לתחום וגייסנו עובדים חדשים. אנחנו רואים הרבה פעילות והתעניינות בו, והדבר ישתקף במכירות שלו. כמובן שגם דוקומנטום תקבל תאוצה בשנת 2011. על הפרק יש כמה מכרזים מרכזיים שבהם אנחנו נוטלים חלק ומאמינים שבסיס הלקוחות הגדול שלנו יעבור קפיצת מדרגה נוספת".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים