פייסבוק החלה ליישם את שירות ההודעות החדש שלה – גם בישראל

מנויים שכבר הופעלה בפרופיל שלהם המערכת החדשה יכולים ליהנות, בין השאר, מכתובת דואר אלקטרוני חדשה, עם הסיומת facebook.com ● שירות הדואר של פייסבוק מאפשר שליחת הודעות אל חשבון המשתמש באתר מתוכנות דואר וכן משירותים חיצוניים שמאפשרים שליחת דואר אלקטרוני ● עם זאת, המשתמש לא יכול לשלוח הודעות לגורם חיצוני

עדכוני שירות ההודעות הפנימי של הרשת החברתית פייסבוק (Facebook) התחילו בימים האחרונים להיות מיושמים גם עבור מנויים ישראליים הרשומים באתר. מנויים שכבר הופעלה בפרופיל שלהם המערכת החדשה יכולים ליהנות, בין השאר, מכתובת דואר אלקטרוני חדשה, עם הסיומת facebook.com, שמאפשרת שליחת הודעות אל חשבון המשתמש בפייסבוק מתוכנות דואר, וכן משירותים חיצוניים שמאפשרים שליחת דואר אלקטרוני. כמו כן, מאפשרת המערכת להחזיר תשובה להודעות שנכנסות משירותים חיצוניים, ואלה יכולות אף לכלול סרטון ו/או תמונה. עם זאת, לא ניתן ליזום שליחת דואר אלקטרוני לגורם חיצוני, כזה שאינו מנוי בפייסבוק.

שינוי נוסף הוא הפרדה ברורה בין הודעות שמתקבלות מחברים לבין הודעות שמתקבלות משירותים שונים באתר, כגון משחקים או חברות מסחריות, לאחר הרישום לדפים שלהם. כל ההודעות "המסחריות" מוצגות תחת הלשונית אחר (או Other), ואילו החברים של המשתמש מופיעים תחת הלשונית הראשית, "הודעות". עם זאת, אולי כאפשרות למקצה שיפורים, ניתן לבחור את המיקום של המשתמש באופן ידני, אולם לא ניתן ליצור קבוצות עצמאיות מעבר לכך.

עוד שינוי בולט הוא קיבוץ כל ההודעות שקשורות למשתמש מסוים תחת שמו, כשבין "שיחה" ל-"שיחה" – כלומר כל ההודעות הנכנסות והיוצאות הקשורות לנושא מסוים – יש קו מפריד. השיחות האחרונות, מבחינת התאריך שבו הן התחילו, מוצגות בתחתית הרשימה.

מסנן החיפוש החדש של פייסבוק מאפשר, בלחיצת כפתור, סינונים שונים, בהם סינון מבין רשימת ההודעות של אלה שטרם נקראו, הודעות דואר אלקטרוני בלבד ועוד.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים