גיא היבש, סמסונג: "אנחנו מובילי שוק בישראל בתחומי המסכים והמדפסות"

"נתח השוק שלנו בתחום המסכים מבחינת הערך עומד על 34%, ובתחום המדפסות - על 33%", אמר היבש, מנהל פעילות ה-IT בסמסונג ישראל ● הוא ציין, כי סמסונג הגיעה באחרונה להסכם עם בנק דיסקונט על החלפת כל המדפסות בבנק, בהיקף של חמישה מיליון דולרים

גיא היבש, מנהל חטיבת האנטרפרייז בסמסונג ישראל

"הסניף הישראלי של סמסונג (Samsung) מהווה מטרייה לכלל הפעילויות והמוצרים שאותם משווקת סמסונג בישראל תחת משווקים שונים", אמר גיא היבש, מנהל פעילות ה-IT בסמסונג ישראל, לאנשים ומחשבים. הראיון נערך במהלך SAMSUNG Forum 2011, התערוכה השנתית של מוצרי הצריכה של סמסונג, שנערכה לפני ימים אחדים באיסטנבול. היבש אמר, כי "הנציגות מקיימת קשר ישיר עם ערוצי השיווק והלקוחות בישראל, ובמקביל תומכת בשותפים, על מנת להבטיח אופטימיזציה מלאה בפעילות שלנו בישראל".

סמסונג הקימה את סניפה בישראל לפני כשלוש שנים, מתוך מטרה לפתח את המותג בהיבטים השיווקיים ולמקסם את הפוטנציאל של הקשר בין החברה האם בקוריאה ובין השותפים העסקיים. היבש ציין, כי פעילות ה-IT של סמסונג בארץ כוללת מדפסות, מקרנים, מחשבים ניידים,PC  over IP ופתרונות תצוגה הכוללים את המגוון הרחב ביותר של מסכי תצוגה רחבים.

"בשני תחומים אנחנו מובילי שוק בישראל: בתחום המסכים, שנתח השוק שלנו בו מבחינת הערך עומד על 34%, ובתחום המדפסות, שבו יש לסמסונג בישראל נתח שוק של 33%", אמר. "רק באחרונה נבחרו מדפסות סמסונג על ידי בנק דיסקונט במכרז בהיקף של חמישה מיליון דולרים, וכל המדפסות הקיימות בסניפי הבנק יוחלפו במדפסות לייזר של החברה, במהלך שיימשך כשלוש שנים".

"גם תחום הסטורג' הוא ביזנס יפה ומכובד בארץ", המשיך היבש. "זאת, אף על פי שהוא פונה בעיקר ללקוחות פרטיים וללקוחות SoHo וכולל בתוכו דיסקים חיצוניים למשתמשים, בעלי מהירויות גבוהות, התומכים ב-USB 3.0, או רכיבים רבים למרכיבי מחשבים, כגון דיסקים וצורבים חיצוניים ופנימיים".

הענקית הקוריאנית החלה את פעילות המחשבים הניידים שלה בישראל בשנה שעברה, ולדברי היבש, התחום צומח בארץ יפה מאוד. הוא סיפר, כי תחום המיחשוב הנייד לעולם העסקי יקבל זריקת מרץ במהלך החודש הקרוב, עם החלפת מערך המוצרים.

"בעולם שבו נדמה שהכול אותו הדבר, תדגיש סמסונג בתחומי המיחשוב הנייד העסקי כמה מדדים שמייחדים את החברה ומבדלים אותה מיצרניות אחרות, ונותנים תכונות בעלי ערך ללקוח. המוטו המוביל הוא Brighter-Faster-Longer, משמע: מסכים איכותיים בעלי בהירות גבוהה, שמאפשרים עבודה טובה יותר; מהירות אתחול גבוהה, העומדת על 3-15 שניות בדגמים השונים; ואורך חיי סוללה רב, המאפשר עבודה לשעות ארוכות בזכות סוללות שמעגלי הטעינה שלהן עומדים על 1,000, לעומת ממוצע של 300 אצל יצרניות אחרות".

הקו של המחשבים העסקיים מבית סמסונג יבודל, לדברי היבש, בכמה תחומים נוספים: הם ישווקו עם גרסת Pro של חלונות (Windows), יודגשו בהם עמידות המוצר ויציבות העיצוב, לצורך שימור חוויית השימוש לטווח הארוך, ובכולם יוטמעו פתרונות מתקדמים של אבטחת מידע, החשובים במיוחד במחשבים עסקיים.

"היתרונות האלה של סמסונג מושגים גם בגלל העובדה שהחברה עצמה היא יצרנית ומפתחת של כ-75% מהרכיבים של מוצרי המיחשוב – החל במסכים וכלה בדיסקים, זיכרונות ועוד", סיכם היבש.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים