תוכן שיווקי

לקראת אירוע Think BIG | אורקל ו-F5 מציעות פתרון משותף לאבטחה של בסיסי נתונים

מוצרי שתי החברות מספקים הגנת SQL INJECTION יוצאת דופן ומידע עשיר ללקוחות שתי החברות

06/04/2011 16:36

חברת F5, מובילה גלובלית בתחום ה-Application Delivery Networking, הכריזה על שילוב בין מוצר אבטחת המידע ליישומי Web של F5 – BIG-IP ASM (ר"ת Application Security Manager) למוצר אבטחת המידע לבסיסי נתונים של אורקל – Oracle Database Firewall. בשל יכולתה של F5 בהפשטת תהליכי אדמיניסטרציה והאצת שכפול בבסיסי נתונים עבור לקוחות אורקל, השילוב בין המוצרים של שתי החברות יוביל להגנה טובה יותר בפני הזרקת SQL עבור לקוחות העושים שימוש במוצרי F5 וקבלת מידע ודו"חות פעילות עשירים יותר אודות התקפות מסוג זה עבור לקוחות אורקל.

ארגונים גדולים נוטים כיום להשתמש במגוון הולך וגדל של יישומי בסיס נתונים מבוססי רשת, דבר אשר יוצר אתגר בפני מנהלי IT, הנאלצים לאבטח הן את סביבת האפליקציה והן את סביבת בסיס הנתונים מאיומים כגון SQL injection ו-Cross-site scripting. על ידי שימוש בפתרונות של F5 ואורקל יחדיו, לקוחות יכולים כעת ליהנות מאבטחה משופרת ליישומים מסוג זה.

"אנו שמחים להרחיב את שיתוף הפעולה שלנו עם אורקל ולהציע ללקוחות משותפים פתרון המשפר את אבטחת יישומי בסיסי הנתונים מבוססי הרשת", אמר קלווין רולנד, סמנכ"ל תוכניות שותפים בתחום היישומים בחברת F5. "הפתרונות של F5 מספקים שליטה אסטרטגית ומאפשרים ללקוחות להוסיף בקלות שירותי אבטחת מידע, אופטימיזציה וזמינות כאשר הם מרחיבים את תשתית ה-IT בארגונים שלהם. השיתוף שלנו עם אורקל מסייע לנו להרחיב את יכולות הפתרונות שלנו ולספק ערך מוסף ללקוחות שתי החברות".
חברת F5  הינה חברת-זהב בתוכנית השותפים של אורקל (Oracle PartnerNetwork).

אירועים קרובים