תוכן שיווקי

ואלינור ביצעה בחברת Visionize פרויקט לבניית מחסן נתונים

07/04/2011 16:45

ואלינור ביצעה בחברת Visionize פרויקט לבניית מחסן נתונים המספק למנהלי החברה ולשותפים דו"חות ובינה עסקית המתבססים על המערכות התפעוליות של החברה. Visionize מפתחת אפליקציות אינטרנט מסוגים שונים, הנמצאות בשימוש כ-25 מיליון גולשים ברחבי העולם.

סביבת המיחשוב התפעולית ב-Visionize כוללת בסיסי נתונים מסוג SQL Server. מומחי ואלינור ביצעו פרויקט רפליקציה שבמהלכו נבנתה שכבת דו"חות על גבי בסיסי הנתונים התפעוליים. עם השלמת הפרויקט הופעל מחסן הנתונים הכולל את כל המידע הנוכחי והמידע ההיסטורי של Visionize וכן מידע על השימוש באפליקציות, לצרכי תחקור ובינה עסקית.

"מחסן הנתונים משרת אותנו ואת שותפינו העסקיים באספקת מידע חיוני על הפעילות המתבצעת באפליקציות האינטרנט על ידי המשתמשים במוצרי החברה, דבר שניתן לתרגמו ליתרונות עסקיים", אמר גיא ציפורי, מנהל טכנולוגיות Visionize. "בניית שכבת מחסן הנתונים מאפשרת הפקת דוחות שבצורה אחרת לא ניתן היה להפיקם עקב העומס הכבד על הסביבה התפעולית. באמצעות הדוחות אנו מסוגלים למקסם את הפעילות העסקית שלנו על ידי הבנה עמוקה יותר של פעילות המשתמשים, אילו תכונות מעניינות אותם וניתוח נתונים שונים. בנוסף אנחנו משפרים באופן מתמיד את המוצר על בסיס המידע המתקבל ממחסן הנתונים החדש".

"בביצוע הפרויקט השתמשנו במלוא הפוטנציאל והיתרונות של SQL Server והקמנו את מחסן הנתונים ללא הפרעה לעבודה השוטפת של החברה", אמר ארז אלשייך, מנכ"ל ואלינור. "הפרויקט בוצע במתודולוגיה ייחודית שפיתחה ואלינור, המתבססת על ידע ונסיון שנצברו בפרויקטים רבים".

אירועים קרובים