הבונוסים לעובדי גוגל יתבססו גם על האסטרטגיה החברתית

המנכ"ל החדש-ישן, לארי פייג', מבקש לתגמל את עובדי החברה בהתאם להצלחתה בזירת הרשתות החברתיות ● במזכר שהפיץ לעובדי החברה הוא ציין, כי הבונוסים עשויים לגדול או לקטון בשיעור של עד 25%

לארי פייג', מנכ"ל גוגל (Google), הפיץ בסוף השבוע מזכר שבו הודיע, כי הבונוסים של העובדים לשנת 2011 יתבססו גם על ההצלחה של החברה בזירת הרשתות החברתיות – כך על פי ידיעה שפורסמה באתר Business Insider. במזכר, שנושא את הכותרת "2011 Bonus Multiplier", צוין שהבונוסים עשויים לגדול או לקטון בשיעור של עד 25%, בהתאם להצלחת האסטרטגיה החברתית של גוגל.

מהחברה נמסר, כי "איננו מגיבים בעניינים שקשורים לתגמול העובדים".

גוגל השלימה לא מכבר מהלך לארגון מחדש, מתוך שאיפה לשים דגש חזק יותר על הרשתות החברתיות. ויק גונדורטה, שמילא תפקיד חשוב בקידום מוצרי החברה באינטרנט ובסלולר, קודם מתפקיד סגן נשיא להנדסה לתפקיד סגן נשיא בכיר לרשתות חברתיות. בנוסף, לפני מספר שבועות השיקה החברה מנגנון בשם 1+, שאפשר לראות בו את התשובה שלה למנגנון Like של פייסבוק (Facebook), ושיסייע להציג פרסומות בהתאמה אישית.

עם זאת, עד כה נחלו הפרויקטים של גוגל בתחום המדיה החברתית, דוגמת הרשת באזז (Buzz), כישלון חרוץ – במיוחד על רקע ההצלחה המטאורית של פייסבוק.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים