תוכן שיווקי

אופיסופט ומכללת היי-טק ישתפו פעולה בהכשרת הדור הבא של מקצועני ה-BI

10/04/2011 14:43

חברת ה-BI (בינה עסקית) אופיסופט חתמה על הסכם עם מכללת היי-טק, הנמנית על חטיבת ההדרכה של מטריקס, במסגרתו יקיימו החברות מסלולי הכשרה מקיפים להכשרת מקצועני BI.

מדובר על מסלולים של מאות שעות לימוד, במסגרתם לומדים הסטודנטים את עקרונות ה-BI. בתום המסלול, מקבל כל משתתף תעודה רשמית של אופיסופט ומכללת היי-טק, כאשר סטודנטים מצטיינים יקלטו לעבודה בחברת אופיסופט. בין הנושאים שילמדו במסגרת מסלול ההכשרה נכללים נושאים כגון: כלי ETL, מחסני נתונים, כלי דיווח, גיליון ציונים מאוזן, דשבורדים, ועוד.

לדברי ארז פלג, מנכ"ל משותף באופיסופט, "מדובר בשיתוף פעולה משמעותי וחשוב לאופיסופט. נושא ההדרכה הינו בעל חשיבות עליונה עבורנו – לאחר סיום הפעלת הקורסים שלנו עם מכללת נס בהכשרת דורות של מקצועני BI, אנחנו שמחים לשתף פעולה עם מכללת היי-טק בהכשרת הדור הבא של מומחי ה-BI".

לדברי יוסי לחמיש, מנכ"ל מכללת היי-טק, "תחום ה-BI הוא אחד התחומים הצומחים והמבוקשים ביותר בתחום ה-IT היות והוא מספק ערכים עסקיים ברורים לארגונים. כתוצאה מכך הדרישה לעובדים ומומחים בתחום ה- BI גדלה וארגונים דורשים מומחי BI, אשר יידעו לשלב בין ידע טכנולוגי לידע עסקי. אנו שמחים לחבור לחברת אופיסופט, חברה בעלת ידע רב ועצום אשר יועבר למגיעים אלינו ללמוד במסלול ההכשרה לתחום ה-BI".

אירועים קרובים