יבמ: עסקי מיחשוב הענן יניבו לנו הכנסות שנתיות של 7 מיליארד דולרים עד 2015

החברה השיקה בסוף השבוע דור חדש של שירותים בסביבת מיחשוב הענן כשהמטרה, לדבריה, היא "להבטיח חדשנות, לצמצם עלויות ולשפר את רמת עמידות הארגון בתנאי הסביבה והתחרות" ● סטיב מילס, סגן נשיא בכיר ביבמ: "עבורנו, מיחשוב ענן כבר אינו מקום לחקירות ולניסויים. כעת הוא בשל ואנו ביבמ ערוכים לקראתו"

יבמ (IBM) השיקה בסוף השבוע דור חדש של שירותים בסביבת מיחשוב הענן לארגונים המעבירים תהליכי עבודה מרכזיים לסביבה זו. המטרה, מסר הענק הכחול היא "להבטיח חדשנות, לצמצם עלויות ולשפר את רמת עמידות הארגון בתנאי הסביבה והתחרות". החברה מסרה כי עסקי מיחשוב הענן יניבו לה הכנסות שנתיות של 7 מיליארד דולרים עד 2015.

על מנת להאיץ את המעבר משלב הבדיקה של טכנולוגיות ענן לפריסה לעבר שלב יישום כלל-ארגוני, יבמ מציעה את IBM SmartCloud. זהו, לדברי החברה, דור חדש של טכנולוגיות מיחשוב ענן ארגוני ושירותים, המיועדים לענני מיחשוב פרטיים, ציבוריים ובני כלאיים. הטכנולוגיה המוצעת מבוססת על שילוב חומרה, תוכנה, שירותים ושיטות עבודה של יבמ.

הפלטפורמה לשירותי ענן פועלת כבר במסגרת ניסוי חלוץ בשירות לקוחות מרכזיים של החברה – וצפויה להיות זמינה לאספקה מלאה בהמשך השנה הנוכחית. לקוחות יוכלו לבחור ולהגדיר מאפיינים מרכזיים בשלושת סוגי הענן, על מנת להתאים אותם לדרישות עומסי העבודה שלהם, החל מסביבת תשתיות אינטרנט פשוטות ועד לתהליכים עסקיים מורכבים. יבמ מסרה כי המערכת יכולה לטפל בחמישה מימדים מרכזיים של סביבת הענן: אבטחה ובידוד היישומים המשרתים ארגון מסויים, מיישומים אחרים המנוהלים על גבי אותו ענן; זמינות וביצועים; פלטפורמות טכנולוגיות; ניהול התמיכה והפריסה של מערכות ויישומים; חיוב ותשלומים עבור צריכת שירותי הענן. שירות IBM SmartCloud יוצע בשתי רמות ויאפשר ללקוחות לבחור במינון ובשילוב המועדף עליהם של חיסכון בעלויות, טווח מידרוג וגמישות, קישור יישומים קיימים, סביבת ניהול ושירותי תמיכה.

לדברי סטיב מילס, סגן נשיא בכיר ומנהל קבוצת המערכות והתוכנה של יבמ, "עדות לתהליך הצמיחה המואץ של יבמ ולמעמדה כספק הגדול ביותר של תוכנת מדיה חברתית לעסקים כשירות בסביבת ענן, SaaS, היא שורת עסקות עם לקוחות דוגמת אמריקן איירליינס (American Airlines), Costco, Eleven7, ואחרים". מילס הוסיף כי "עד היום, סייענו לאלפי לקוחות בכל העולם לאמץ מודלים של עבודה בסביבת ענן, ולנהל מיליוני תנועות עסקיות מדי יום במגוון רחב של תחומים דוגמת בנקאות, תקשורת, שירותי בריאות וממשל". החזון של החברה, אמר מילס, הוא ליצור פלטפורמת מיחשוב ענן מותאמת אישית ללקוחות הארגוניים, "עבורנו, ענן מיחשוב כבר אינו מקום לחקירות ולניסויים. הענן אינו דבר אחד סטנדרטי המתאים במידה אחת עבור כולם. בשנים האחרונות נעשו 'ניסויי כלים' בתחום. כעת הוא בשל ואנו ביבמ ערוכים לקראתו".

בתוך כך, הענק הכחול הודיע כי על מנת לקדם את התקינה בתחום ענן המיחשוב, הוא הצטרף לארבעים ארגונים מובילים וחברות, ובהן סיטי גרופ (City Group), לוקהיד מרטין (Lockheed Martin), אוניברסיטת צפון קרולינה ואחרים, המתאגדים במסגרת מועצת לקוחות לתקינה – Cloud Standards Customer Council.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים