יבמ תציג בכנס Impact בלאס ווגאס מערכות חדשות ליישומי מסחר חכם

המערכות הללו מטפלות באופטימיזציה של הקשר עם ספקים ושותפים, לרבות ניהול הקשרים המסחריים, טיפול בלוגיסטיקה של חומרי גלם ופריטים המגיעים אל הארגון, וכן ניהול ספקים ● הכנס, שייפתח היום (ב'), יתמקד השנה בשלושה תחומים מרכזיים: SOA, BPM ומימד האג'יליות בעסקים

Impact 2011, כנס התוכנה השנתי של יבמ (IBM), שייפתח היום (ב') בלאס ווגאס, יתמקד השנה בשלושה תחומים מרכזיים: SOA ,BPM ומימד האג'יליות בעסקים. בכנס ישתתפו אלפי לקוחות יבמ מכל העולם, מאות עיתונאים ושותפים עסקיים. הענק הכחול יציג במהלך האירוע גישה משולבת חדשה ליישומי מסחר חכם. בין השאר, יוצגו חידושים בסביבת פורטל WebSphere, במערכת ניהול תכני ה-Web שלו, בגרסה 7.0 ובמערכת המסחר האלקטרוני WebSphere Commerce – בדגש על השימוש ביישומי רשתות חברתיות לקידום מערכות מסחר מקוונות.

בין הדוברים הבולטים בכנס, שצפויים להשתתף במליאות המרכזיות: סטיב מילס, סגן נשיא וראש חטיבת התוכנה של יבמ; פרנק קרן, סגן נשיא ביבמ האחראי על חטיבת השירותים העסקיים GBS; ג'ון איווטה, סגן נשיא לשיווק ותקשורת בענק הכחול; וכן שורה של אנליסטים טכנולוגיים.

במהלך הכנס ובתערוכה המלווה אותו תציג יבמ כלים, פתרונות והצלחות מוכחות ביישומי מסחר חכם בשירות לקוחותיה. בתחום הרכש, מטפלות המערכות הללו באופטימיזציה של הקשר עם ספקים ושותפים, לרבות ניהול הקשרים המסחריים, טיפול בלוגיסטיקה של חומרי גלם ופריטים המגיעים אל הארגון, וכן ניהול ספקים. מקום מיוחד בתצוגה יוקדש למשפחת פתרונות האופטימיזציה של יבמ ILOG ושילובה בתוכנת ניהול שרשרת אספקה.

תפיסת המסחר החכם נועדה לספק לחברות ערך חדש, על ידי ניהול טוב יותר ומדויק יותר של שרשרת הערך.

ההדגמות יתמקדו גם במערכת B2B Integrator Sterling ובהיזון החוזר המתקבל מלקוחות שכבר מיישמים אותה לצורך מיפוי שרשרת הפעילות העסקית והפקת חשבוניות אלקטרוניות. במקביל, יוצגו כלי תשתית של יבמ המאפשרים הקמה והפעלה מיידית של מערכות סאפ (SAP), כמו גם מאיצים ייעודיים ליישומי סאפ ושילוב היישומים האלה בסביבת התשתיות של יבמ.

שילוב הענן בסביבת מיחשוב ארגונית

דגש נוסף שיושם בכנס הוא על נושא מיחשוב הענן. במסגרת זו, צפויה יבמ להכריז על WebSphere Cast Iron Cloud – חבילת כלים מעודכנת לשילוב מערכות בסביבת ענן, המאפשרת קישור מהיר בין ענן היברידי, פרטי או ציבורי ובין סביבת היישומים הקיימים ופועלים במסגרת החברה. המערכת תאפשר להשלים פרויקטים בסביבת ענן בתוך ימים ספורים בלבד, תוך הבטחת החזר מהיר על ההשקעה באמצעות שילוב בתוכנה כשירות (SaaS) ומודלים מתקדמים של מיחשוב ענן. כך, ניתן יהיה למנף את השימוש במסמכי תבנית (Template) ובגישה של "הגדרת תצורה במקום קידוד חדש" על מנת לפתור את בעיות שילוב הענן לכל אורך מחזור חיי התוכנה.

בין השאר, מטפלת המערכת בהגירת נתונים, בסנכרון נתונים ובבניית ממשק משתמש בשיטת "ערבב ושלב" (Mashup). הפתרונות שיוצגו מבוססים על הפתרונות של חברת Cast Iron, שנרכשה לפני כשנה על ידי יבמ. הפתרונות של חברה זו עונים על הצורך של ארגונים לשלב בין מערכות שונות שפועלות במרכזי עיבוד הנתונים שלהם ובין יישומים המבוססים על מחשוב ענן. בעבר פעולה זו חייבה תהליך ארוך ויקר של שינוי קוד.

הכותב הינו שליח אנשים ומחשבים לארצות הברית

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים