ידיעות טכנולוגיות מידע פיתחה פורטל פנאי מבית ידיעות אחרונות; ההיקף: שני מיליון שקלים

הפורטל, Xnet, כולל תכנים מתחום הפנאי, המשפחה והלייף סטייל ● אסף אברהמי, מנכ"ל ידיעות טכנולוגיות, ציין שפותחה עבור הפורטל מערכת ניהול תוכן ייחודית ומתקדמת, המתבססת על פלטפורמת וינייט

ידיעות טכנולוגיות מידע מקבוצת ידיעות אחרונות השיקה באחרונה פורטל תוכן חדש בשם Xnet, שעוסק בתחומי הפנאי והלייף סטייל, המבוסס על מערכת עצמאית, שפותחה על ידי החברה. האתר כולל ערוצי תוכן רבים העוסקים בנושאים כגון אופנה, משפחה וטיולים. לדברי אסף אברהמי, מנכ"ל ידיעות טכנולוגיות מידע, היקף ההשקעה בפרויקט נאמד בשני מיליון שקלים.

אברהמי אמר לאנשים ומחשבים, כי "עבור האתר פותחה מערכת ניהול תוכן ייחודית ומתקדמת, שהותאמה לצרכים הייחודיים של אתר מגזיני בסדר גודל כזה. המערכת מתבססת על פלטפורמת וינייט, שמשמשת פורטלים תוכן גדולים בארץ ובעולם, דוגמת ynet וכלכליסט".

ניהול הפרסום והלקוחות המסחריים באתר מתבצע באמצעות Unique – מערכת CRM, שפותחה והותאמה לצרכי האתר על ידי ידיעות טכנולוגיות מידע, בשיתוף עם החברה הגרמנית HUP AG. האתר מאוחסן בחוות השרתים של ידיעות טכנולוגיות מידע, ומוגש באמצעות מערך CDN של חברת AKAMAI העולמית.

"מדובר באחד מפרויקטי ניהול התוכן הגדולים ביותר שנעשו באחרונה בישראל", אמר אברהמי. "הוא משתווה בהיקפו ובגודלו ל-ynet, שידיעות טכנולוגיות מידע חתומה על הפיתוח וההצלחה הגדולה שלו".

הוא ציין, כי אחד הפיתוחים שנעשו הוא יצירת חוויית גלישה שמזכירה את הדפדוף במגזיני כרומו. תמונת השער באתר נפרסת לגובה שלושה מסכים וחצי, ולכל ערוץ באתר יש שער עצמאי. נגן הווידיאו באתר גדול במיוחד, ואף הטוקבקים יכולים להשפיע על תכני הערוצים. כמו כן, כולל האתר פלטפורמת בלוגים רחבה, שתכיל עשרות כותבים – מוכרים ומוכרים פחות. בנוסף, יש לאתר מערכת ענקית של צלמים וכתבים מהתחום.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים