יישום חדש ל-iPhone: חישוב קלוריות באמצעות תמונה של אוכל

היישום החדש, MealSnap, מאפשר לצלם אוכל ולקבל עליו מיד מידע קלורי ותזונתי למסך הטלפון, וגם לתעד את הארוחות שאכלתם ● "מאגר הנתונים מסוגל לזהות במהירות את המזון, כמה קלויות הוא מכיל, חלבונים, שומנים, פחמימות, ויטמינים, או כל דבר שרוצים לדעת", אמר אנדי סמית', מנכ"ל DailyBurn, שפיתחה את היישום

אם אתם מודאגים מכמות הקלוריות שאתם צורכים, עכשיו אתם יכולים לצלם את הארוחה עם ה-iPhone – ולקבל מיד מידע קלורי מלא על מסך הטלפון. זהו יישום חדש, בשם MealSnap, (מחיר 2.99 דולרים), שפותח על ידי DailyBurn – רשת חברתית בנושא כושר.

תוך דקות מרגע צילום הארוחה והתאמתה למאגר נתונים של 500 אלף פריטי מזון, היישום שולח למשתמש התראה על טווח הקלוריות של הארוחה שצולמה.

"מאגר הנתונים מסוגל לזהות במהירות את המזון, כמה קלויות הוא מכיל, חלבונים, שומנים, פחמימות, ויטמינים, או כל דבר שרוצים לדעת", אמר אנדי סמית', מנכ"ל DailyBurn, "והמשתמשים יכולים לחלוק את המידע על המזון שצרכו בטוויטר או ב-FourSquare, ובכך לתרום לאחריות חברתית".

ספירת קלוריות יכולה להיות עניין מתיש למדי, והיישום הזה מקל על מעקב הקלוריות – למי שזה חשוב לו, כמובן. "פעולת המעקב אחר נושא כלשהו לכשעצמו יכולה לגרום לשינוי פסיכולוגי, שיסייע לאנשים לשמור על בריאות ועל כושר", מסביר סמית'. "רק הפעולה הפשוטה של הרישום כבר הופכת אותי למודע יותר למה שאני אוכל".

היישום MealSnap גם יכול לשמש כיומן אוכל, ומאפשר למשתמשים לשמור רישום ויזואלי של הארוחות שצרכו.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים