MIT פתחה קורס רביעי למהנדסות תוכנה מהמגזר החרדי

בקורס, המתקיים בשיתוף עם Manpower בראשית, חברה-אחות של MIT בעלת מומחיות בעולם החרדי, משתתפות כ-20 בוגרות תואר ראשון בהנדסת תוכנה ומדעי המחשב ממכון לוסטיג ● הקורס נערך במתכונת של יום שלם במשך שלושה חודשים, וכולל שיעורים פרונטאליים, תרגול עצמי ופרויקטים שבועיים

חברת MIT פתחה קורס רביעי להכשרת תוכניתניות מהמגזר החרדי לעבודה בפיתוח תוכנה בתחומי אנדרואיד וג'אווה. בקורס, המתקיים בשיתוף עם Manpower בראשית, חברה-אחות של MIT בעלת מומחיות בעולם החרדי, משתתפות כ-20 בוגרות תואר ראשון בהנדסת תוכנה ומדעי המחשב ממכון לוסטיג.

את הקורס מנהל רן נחמני, מהנדס אלקטרוניקה ומחשבים בעל יותר מ-13 שנות ניסיון בפיתוח מערכות רב-תחומיות בענפי האינטרנט והסלולר, וכן מייסד סטארט-אפ המפתח מערכת מבוססת אנדרואיד המיועדת למוסדות חינוך.

הקורס נערך במתכונת של יום שלם במשך שלושה חודשים, וכולל שיעורים פרונטאליים, תרגול עצמי ופרויקטים שבועיים. המשתתפות  נדרשות לקחת חלק פעיל בקורס, ליישם את הלימודים – הן ברמת מתודולוגיות עבודה והן ברמת מתודות חשיבה, ולבנות פרויקט שלם מתחילתו עד לרמת אפליקציה.

ארז בנוביץ', מנכ"ל MIT, אמר, כי "אנחנו מזהים ביקושים גדולים בשוק לאנשי אנדרואיד. אנחנו לא רק מחפשים כישרונות עבור הפרויקטים שלנו ולעבודה אצל לקוחותינו, אלא גם מטפחים אותם אצלנו. כחברה שרוצה להשפיע, עלינו לבדוק איזה סוגי כישרונות דרושים ללקוחותינו, ולהכשיר את כוח האדם המתאים לכך. העובדה שאנחנו מכשירים בעלות תואר ראשון בהנדסת תוכנה מהמגזר החרדי, מבטיחה עובדות מקצועיות ברמה גבוהה כאלה אשר מהיום הראשון לעבודתן נותנות תפוקות של מפתחי אנדרואיד וג'אווה בעלי שנה עד שנתיים ניסיון בתחום".

MIT

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים