מחקר: ל-73% מהחברות אין מדיניות כוללת להגנה על המידע; רק 18% מתכננות להטמיע מדיניות כזו

המחקר, שנערך במימון HP, מצביע על כך ש-68% מהחברות רואות בצמיחה המהירה בהיקף התכנים את הגורם שמוסיף הכי הרבה למורכבות מערכות ה-IT וגורר עלויות ובעיות בתחום האיחסון ● 59% מהחברות נמצאות תחת לחץ לצמצם עלויות הקשורות למידע ● עוד עולה מהמחקר שניהול המידע, שבעבר נחשב נחלת ה-IT, מהווה כעת אתגר חוצה ארגון

ל-70% מהחברות אין גישה כוללת לניהול המידע, ל-73% מהן אין מדיניות רשמית וכוללת להגנה על המידע ורק 18% מתכננות להטמיע מדיניות כזו – כך עולה ממחקר שנערך בקרב מאות מנמ"רים ומנהלים בכירים בארגונים ברחבי העולם.

סקר הבכירים בוצע בחודש שעבר על ידי Coleman Parkes, במימון HP. מניתוח הנתונים עולה, כי 68% מהחברות רואות בצמיחה המהירה בהיקף התכנים את הגורם שמוסיף הכי הרבה למורכבות מערכות ה-IT וגורר עלויות ובעיות בתחום האיחסון. 59% מהחברות נמצאות תחת לחץ לצמצם עלויות הקשורות למידע.

ממצא מעניין נוסף מצביע על כך שניהול המידע, שבעבר נחשב נחלת ה-IT, מהווה כעת אתגר חוצה ארגון. לצד זאת, אין כיום במרבית הארגונים גורם יחיד שאחראי למידע: 43% מהארגונים הותירו את ניהול המידע בידי ה-IT, בעוד 38% העבירו את האחריות עליו לידי המנכ"ל או מועצת המנהלים.

בתוך כך, HP הודיעה, כי היא מעדכנת ומרחיבה את היצע הפתרונות שלה לניהול המידע, שיאפשרו לארגונים לצמצם את רמת הסיכון, לשפר את היעילות ולפשט את ניהול המידע העסקי. "HP מאפשרת לארגונים לאמץ גישה כוללת בניהול המידע, ובכך לרתום את עוצמת המידע לטובת קבלת החלטות משופרת, שליטה בהוצאות, תאימות לרגולציה ואספקת המידע הנכון, לאדם הנכון בזמן הנכון", נמסר מהחברה. "יכולות אלה, בשילוב עם שקיפות וזמינות של המידע בזמן אמת, מהוות בסיס ליצירת ארגון Instant-On – כזה המעניק מענה מיידי ללקוחות, לעובדים ולשותפים".

HP מסרה, כי הפתרונות החדשים משתלבים לכל אורך מחזור חיי המידע. בנוסף, החברה מציעה שירותי ייעוץ, כגון סדנאות שמשלבות נציגים מהמחלקה המשפטית, מה-IT, מהניהול העסקי ומאבטחת המידע. מטרתן של סדנאות אלה היא ליצור אסטרטגיה כוללת וארוכת טווח.

HP

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים