תוכן שיווקי

Cal בחרה במערכת easy2comply מבית דיינסק לניהול תהליכי ה-SOX בארגון

12/04/2011 14:53

Cal – כרטיסי אשראי לישראל בחרה בפתרון לניהול תהליכי ה-SOX מבית דיינסק, המערכת מיועדת לשרת את הארגון בניהול כלל תהליכי העבודה, החל מהיבטי תיעוד המידע, ביצוע טסטים ומפל החתימות התקופתי בארגון.

אמיר ארגמן, מנהל תחום ה-SOX ב-Cal: "בחרנו להטמיע את מודול SOX של חברת דיינסק לאחר שבחנו את אופי השימוש במודול אצל מספר חברות, בין היתר בחברת האם (בנק דיסקונט). העובדה שמדובר במודול שהינו ספציפי לניהול תהליך SOX ומכיל כסטנדרט את רוב הדרישות כמו גם זמן ההטמעה הקצר יחסית, תרם רבות לתהליך הבחירה".

יניב טולדנו, סמנכ"ל הפעילות העסקית בישראל: "מודול ה-SOX שפיתחנו, מספק פתרון אופטימלי, יעיל וקל להטמעה לארגונים אשר מעוניינים לנהל בצורה מקצועית את תיעוד התהליכים, ביצוע הטסטים וניהול מפל הדרישות במסגרת דרישות ה-SOX בארגון. אנו גאים לצרף את Cal לקהל הלקוחות הרחב המשתמש במודול זה ומקווים שנעמיק את שיתוף הפעולה עם הארגון למערכות נוספות מעבר לאלו שכבר נרכשו".

דיינסק, אשר הוקמה ב 2004 על ידי מתי רם, היא חברת תוכנה המתמחה בפתרנות GRC לארגונים. לחברה מאות לקוחות בארץ ובעולם ביניהם כל הבנקים בארץ, מרבית חברות הביטוח, ועשרות רבות של ארגונים אחרים. לאחרונה הצטרפו לחברה לקוחות נוספים וביניהם Ceragon מבית רד-בינת, תעשייה צבאית ולאומית שירותי בריאות.

בעלי תפקיד מרכזיים בחברה הם, דיוויד אסיה, יו"ר החברה, ומי שהקים בעבר את חברת מג'יק והיה שותף בעשרות מיזמים בהיי-טק הישראלי, היזם מתי רם, אשר מכהן בה כמנכ"ל, יניב טולדנו, מנהל הפעילות העסקית בישראל, לירון בן-צבי, מנהלת תחום שירותים מקצועיים וג'רמי קיי, מנהל פעילות אירופה בחברה.

אירועים קרובים