תוכן שיווקי

לקראת אירוע Think BIG | דורון דרייר, מנכ"ל Arrow-ECS, מפיצה של F5 בישראל: "אין ספק כי מוצרי F5 מספקים כיום פתרון מצוין ללקוחותינו בהשוואה למתחרים"

12/04/2011 15:02

ספר על ArrowECS ועל שיתוף הפעולה עם F5 ועם הצוות המקומי.
דרייר: "חברת Arrow-ECS ישראל הינה סניף של חברת ההפצה הרב לאומית Arrow Enterprise Computing Solutions המתמחה בהפצת מוצרי תוכנה וחומרה בתחומי אבטחת מידע, תשתיות גישה, רשתות תקשורת, וירטואליזציה, אחסון, גיבוי וניהול נתונים, תוך מתן ערכים מוספים ליצרנים בתחומי ההדרכה, התמיכה הטכנית והשיווק. החברה מייצגת בישראל שורה של יצרניות מובילות כדוגמת EMC, מק'אפי, VMware, ג'וניפר, Blue Coat ,RSA, ואחרות. לחברה ידע טכני וניסיון רב בנושאים בהם עוסקת F5.

השותפות של ArrowECS עם F5 היא חדשה יחסית. למרות זאת, שיתוף הפעולה התפתח באופן טבעי היות ואנו מפיצים חברות נוספות שהחיבור אליהן מסייע לF5- למנף את פעילותה בארץ. אנו מיישמים את מוצרי F5 אצל לקוחות ואין ספק כי מוצרים אלה מספקים כיום פתרון מצוין ללקוחות בהשוואה למתחרים. הרבעון ראשון עבר בהצלחה ואני בטוח שנסייע ל-F5 להגדיל את עסקיה בארץ ולספק פתרונות מצוינים ללקוחות שלנו כמו גם ללקוחות שלהם".

דורון דריירכיצד מוכרים פתרונות של F5 בצורה אופטימלית לארגונים, בימים בהם השוק מוצף בפתרונות חדשניים ובתמחור אגרסיבי?
"אנו מאמינים במכירת פתרונות ולא מוצרים ללקוחותינו. אנו מגיעים עם ידע מקצועי רב בכל תחום ה-IT, מה שמאפשר לנו להגיע ללקוחות רבים ולכסות את מירב השוק הישראלי. בשנים האחרונות קיימת עלייה משמעותית ברמת האיומים בארגונים, שמבצעים שימוש רב ברשת האינטרנט מחד וחשופים לאיומים מאידך, דבר המצריך ארגון וחשיבה מחודשת בתוך הארגון. הצוות הטכני של Arrow ECS נותן מענה הולם ומסייע לארגונים לקבל את ההחלטה הנכונה עבורם, תוך שימת דגש על מתן פתרון אופטימאלי".

מהו היתרון היחסי של F5 על פני המתחרים וכיצד מתבטאת ההשקעה שלך בשיתוף הפעולה עם F5?
"הערך המוסף של חברת F5 ומוצריה טמון בטכנולוגיה שלה! טכנולוגיה המושתתת על שילוב של מערכת ההפעלה הייחודית, היכולות האפליקטיביות (iRules) ואיכות המוצרים. שילוב זה נותן ל- F5 ערך מוסף לעומת המתחרים ומסביר מדוע היא המובילה בתחום.

מוצרי F5 מיועדים בעיקר ללקוחות ה-Enterprise, אך עם ההכרזה האחרונה על פתרונות וירטואליים נפתחת הזדמנות גם לארגוני SME/SMB ליהנות ממוצרי החברה. אנו משקיעים מאמצים רבים בלקוחותינו, משתמשים במצגות והדגמות בכדי לקדם את מוצרי F5 לא רק ברמת השיווק, אלא גם ברמת הפתרון. מבחינתו לא יכול להיות שארגונים לא יכירו את מוצרי F5 ולא יוכלו לדבר

אודותם. אחד היתרונות הבולטים של החברה הוא בהתאמת מוצריה לצרכים המשתנים של הלקוח, כגון וירטואליזציה ומחשוב ענן – תחומים בהם אנו צופים צמיחה מואצת בשנים הקרובות".

תן טיפ אחד חשוב לארגון העומד לפני הטמעת פתרון העברת יישומים/וירטואליזציה דטה סנטר/אבטחת מידע.
"כאשר הנך עומד בפני הטמעת פתרון העברת יישומים/ וירטואליזציה/ דטה סנטר / אבטחת מידע, הייתי מייעץ לך להסתכל על התמונה הגדולה; לבדוק האם הפתרון יכול לספק זמינות אפליקטיבית, האם ישנה קישוריות מאובטחת, האם קיים שיפור בביצועים ושליטה מלאה ברמה האפליקטיבית בתוכן של כל קישור בין משתמש לאפליקציה הארגונית? האם המעבר למחשוב ענן יענה על מירב הצרכים תוך הקטנת עלויות תשתית חומרה ותפעול? רק לאחר מענה מלא על שאלות אלו ניתן לבחור בפתרונות המתאימים לארגון".

אירועים קרובים