נוכלים משתלטים על חשבונות פייסבוק של בני נוער חובבי "דמדומים"

חברת האבטחה סופוס מסרה, כי הנוכלים מפיצים הודעות עם קישור לדף המשחק, לכאורה ● אולם, מי שלוחץ על Play Now מפיץ, למעשה, את התרמית הלאה לחבריו - ומעניק ליישום של הנוכלים גישה לחשבון שלו ברשת החברתית ● בפייסבוק מסרו שהם "עוקבים אחר המצב" וממליצים שלא ללחוץ על קישורים חשודים, גם אם הם מגיעים מחברים

לא תמיד משתפת פעולה עם משטרת ישראל. פייסבוק

בני נוער שמתעניינים בסרטי "דמדומים" נופלים קורבן לנוכלים שמשתלטים על החשבונות שלהם בפייסבוק (Facebook) ומפיצים את התרמית גם לחבריהם. זאת באמצעות משחק שקשור לכאורה לסרט הערפדים הבא בסדרה החביבה על בני הנוער – "דמדומים 4: שחר מפציע".

חברת האבטחה סופוס (Sophos) מסרה, כי הנוכלים מפיצים הודעות עם קישור לדף המשחק, לכאורה. אולם, מי שלוחץ על Play Now מפיץ, למעשה, את התרמית הלאה לחבריו – ומעניק ליישום של הנוכלים גישה לחשבון שלו ברשת החברתית. מלבד זאת, הקורבנות מתבקשים למלא "שאלון", שמאפשר לנוכלים לגרוף סכומי כסף נוספים.

דובר פייסבוק סירב להתייחס להיקף התרמית אך מסר, כי "אנחנו עוקבים אחר המצב, פועלים למנוע את המשך התפוצה ומסייעים למשתמשים שנפגעו לתקן את הנזקים". כן ממליצה החברה להימנע מללחוץ על קישורים חשודים, אפילו אם הם נשלחו לכאורה מחברים, לא לאשר בקשות חברות מגורמים לא מוכרים, להימנע מלהוריד יישומים חשודים, לבדוק את הגדרות האבטחה ולדווח על כל פעילות חשודה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים