תוכן שיווקי

לקראת אירוע Think BIG | קהילת הפיתוח DevCentral של F5 מסייעת ללקוחות למקסם יכולות בתחום העברת היישומים

קהילת הפיתוח מספקת פתרונות ללקוחות F5 העושים שימוש בטכנולוגיות של מיקרוסופט, דל, VMware, אורקל, יבמ, וסאפ

13/04/2011 13:45

חברת F5, מובילה גלובלית בתחום ה-Application Delivery Networking, הכריזה על שיפורים ותוספות לאתר קהילת הפיתוח העולמי שלה – DevCentral, המשלב את הניסיון והידע של הלקוחות, השותפים ועובדי F5 על בסיס פלטפורמה חברתית הכוללת Wikis, קבוצות, שיתופי קוד, וידיאו, פודקסטים, בלוגים ופורומים לדיון מקצועי.

ה-DevCentral, אשר הושק ב-2003, הינו כיום האתר הקהילתי הטכני המקיף ביותר בשוק העברת היישומים. האתר מספק נטוורקינג וטיפים לפיתוח אפליקציות, מידע טכני חשוב, דוגמאות לקוד ושירותים נוספים המסייעים הן ללקוחות F5 והן לשותפים להשיג יותר מהשקעתם בתשתיות ה-IT.

"איכות המידע המתקבלת מה-DevCentral מציבה אותו ברמה אחרת מול אתרים דומים", אמר סקוט פריגה, אנליסט תשתיות. "הדגש ששמה F5 על אתר ה-DevCental מוכיח כי החברה מחויבת ללקוחותיה ומספקת להם במה דרכה הם יכולים לתקשר עם שותפים ולקוחות אחרים ולקבל מידע בעל ערך. כמות הפרסומים וההודעות המתפרסת שם עצומה ומהווה מקור ידע בלתי נדלה עבור כל מומחה IT המנהל את מוצרי F5 בארגון".

"מטרתו האסטרטגית של ה-DevCentral הינה לספק משאבים טכניים בעלי ערך ואפשרויות לשיתוף פעולה בין קהילת המשתמשים ההולכת וגדלה של F5", אמר ג'ף בראונינג, מנהל בכיר לתחום ניהול המוצרים ב-F5. "כל החברים באתר מקבלים גישה לידע ולניסיון משותפים ובעזרת כלים מתקדמים, יכולים משתמשים חדשים ומנוסים כאחד לקבל את המידע הנחוץ להם. כמובילת שוק העברת היישומים, מבינה F5 כי קיומה של קהילת משתמשים הינה יסוד חשוב בהצלחה. אנו ברי מזל על כך שיש לנו קהילת משתמשים כה ענפה, בה לקוחות, משתמשים ומומחים משתפים את כולם בניסיון שלהם".

באתר DevCentral רשומים 70,000 משתמשים והוא חופשי לשימוש.

אירועים קרובים