האם קם מתחרה לטוויטר?

מדיווחים ברשת עולה, כי חברה שמציעה יישומים סלולריים מצד שלישי לפלטפורמה של הרשת החברתית הפופולרית מבקשת למשוך ממנה משתמשים ● החברה צפויה לספק מענה על תלונות של משתמשים בטוויטר - ובכלל זה ההגבלה על אורכן של ההודעות והממשק, שעלול לבלבל משתמשים חדשים ● אנליסטים העריכו, כי המשימה לא תהיה פשוטה וכי "צריך מסה קריטית, וזו בעיה של ביצה ותרנגולת"

רגע עם טוויטר

חברת Ubermedia, שמציעה יישומים סלולריים מצד שלישי לפלטפורמה של טוויטר (Twitter), מפתחת, על פי ידיעות שפורסמו, שירות חדש שיתחרה ישירות ברשת החברתית הפופולרית. זאת, לאחר שטוויטר השעתה באופן זמני את היישומים של Ubermedia, בגלל הפרה של מדיניות השימוש.

על פי ידיעה שפורסמה באתר ה-CNN, כדי למשוך משתמשים מטוויטר מבקשים ב-Ubermedia לתת מענה לכמה מהתלונות שלהם – ובכלל זה ההגבלה על אורכן של ההודעות והממשק, שעלול לבלבל משתמשים חדשים.

ב-Ubermedia סירבו להגיב לידיעות על פיתוח השירות החדש, אולם מנהל השיווק של החברה, סטיב צ'דימה, ציין ש-"השאיפה שלנו, בראש ובראשונה, היא להוסיף ולהציע חידושים בפלטפורמה של טוויטר ולגייס גולשים נוספים שישתמשו בטוויטר".

עזרא גוטהייל, אנליסט מחברת Technology Business Research, אמר שהוא לא יופתע אם Ubermedia תנסה להתחרות בטוויטר. עם זאת, הוא הוסיף, כי המשימה לא תהיה פשוטה. "זה לא יהיה קל. הם יצטרכו לשכנע את האנשים לעבור, ואחד המחסומים העיקריים נובע מהקהל הגדול של המשתמשים בטוויטר", אמר. "צריך מסה קריטית, וזו בעיה של ביצה ותרנגולת".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. alan

    זה מה שנקרא אידיוטים ! google הציע 6 מיליארד דולר בעבור twitter והם סירבו, כעת יקום מתחרה והם לא יקבלו כלום. לא ?

אירועים קרובים