תוכן שיווקי

לקראת אירוע Think BIG | יניב ברזילי, מנהל חטיבת תקשורת ואבטחת מידע ב-C-Data: "השוק מוצף בפתרונות אבטחת מידע ותקשורת, אך F5 מובילה את השוק הישראלי מבחינת איכות המוצרים"

26/04/2011 15:03

ספר על C-Data ועל שיתוף הפעולה עם F5 ועם הצוות המקומי.
ברזילי: "חברת C-Data הינה החברה המובילה בישראל להפצת מוצרי מיחשוב, אבטחת מידע, תקשורת וציוד היקפי של מותגי-על, כגון: אייסר (Acer), דל (Dell) ו-Hp למשווקי המשנה.

בשנת 2010 הוקמה חטיבת אבטחת המידע, אותה אני מנהל. החטיבה משווקת את מוצריהן של חברות אבטחת המידע והתקשורת המובילות בתחומן, ביניהן F5, סייפנט, צ'קפוינט (CheckPoint) ואחרות.

הודות לתפיסת ה-Value Added Distributer שלנו, נהנים לקוחותינו מליווי מלא בכל שלב ושלב: הדרכה, תמיכה טכנית לפני ואחרי הרכישה וסיוע ביישום ובהטמעה.

אנו פועלים בשיתוף פעולה הדוק מול הצוות המקומי של F5 בישראל. אני אישית עובד עם F5 כבר משנת 2005 – מתחילת פעילות החברה בישראל. היכולות המוכחות של F5 בתחום העברת היישומים מספקות משנה-תוקף לבחירתה של C-Data ב-F5 כיצרן המוביל בתחומו בשוק הישראלי וכיצרן משמעותי לחברת C-Data.

אנו פועלים כמרכז הדרכה מוסמך ויחיד של חברת F5 בישראל ומקיימים הדרכות מכירתיות וטכניות והדגמות למוצרי F5. בצד השיווקי אנו מקיימים מדי רבעון מבצעים ממוקדים לפתרונות F5. בימים אלה אנו משיקים פעילות טלמרקטינג למוצרי F5 במטרה לייצר מודעות אצל הלקוחות הסופיים על מגוון הפתרונות ש-F5 מציעה.

פעילות זו הינה אחת ממגוון פעילויות שאנו מתכננים לערוך השנה ומכאן הבידול שלנו מול המתחרים כמפיץ בעל ערך מוסף, המספק פתרון מקצה לקצה".

יניב ברזילי, מנהל חטיבת תקשורת ואבטחת מידע ב-C-Dataאילו מוצרים של F5 אתה מיישם אצל לקוחות ומה יש לך לומר עליהם?
ברזילי: "מלבד המוצרים המוכרים והמובילים של F5 כגון: BIG-IP LTM ו-BIG-IP ASM, אשר מיושמים בלמעלה מ-250 ארגונים בישראל, ניתן למצוא היום מגוון פתרונות אשר יכולים למקסם את יכולות הרשת של הלקוח כגון פתרון ה-Access Policy Manager אשר הינו פתרון בקרת גישה מאובטחת לאתרי Web על ידי פישוט תהליך ההזדהות ומתן תמיכה מלאה ב-SSO ו-AAA לסביבות מרובות משתמשים מול סוגים שונים של אפליקציות. התוצאה היא אכיפת מדיניות אחידה, בדיקת נקודות קצה, איחוד תשתיות והקטנת עלויות ניהול.

הפתרונות הוירטואליים שהושקו לאחרונה על ידי החברה מספקים יחס עלות-תועלת מקסימאלי ללקוחות, גם בתחום הענן, שהוא תחום אשר צובר תאוצה בשנה האחרונה".

כיצד מוכרים פתרונות של F5 בצורה אופטימלית לארגונים, בימים בהם השוק מוצף בפתרונות חדשניים ובתמחור אגרסיבי?
ברזילי: "חברת C-Data מאמינה בפתרונות הטובים ביותר שעולם אבטחת המידע והתקשורת יכול להציע. השוק מוצף בפתרונות אבטחת מידע ותקשורת, אך חברת F5 מובילה את השוק הישראלי מבחינת איכות המוצרים. גם בעולם חברת F5 מובילה את השוק מזה מספר שנים וניתן לראות זאת בדו"חות מדי שנה.

החזון של F5 בהעברה אחודה של יישומים ונתונים מציע ללקוחות מגוון רחב של אפשרויות תוך ניצול משאבי הרשתות שלהם בצורה אופטימאלית. החזון מגדיר מחדש את ניהול היישומים, השרתים, האחסון ומשאבי הרשת ומפחית את עלויות התפעול".

תן טיפ אחד חשוב לארגון העומד לפני הטמעת פתרון תשתיתי בארגון.
ברזילי: "לקוח אשר מחפש פתרון לתשתית אחודה חייב להסתכל קודם כל על ההחזר על ההשקעה (ROI) כאשר הוא בוחן פתרונות טכנולוגיים. אין פתרונות קסם שניתן 'לשלוף מן השרוול'. חברת F5 מספקת כיום תשתית מלאה מקצה לקצה ,תוך נגיעה בכל הרבדים ברשת ויכולת לספק פתרון על גבי פלטפורמה אחודה".

אירועים קרובים