רד-האט הרחיבה את השותפות עם NTT Communication בתחום הענן

NTT הרחיבה את השימוש שלה ב-Red Hat Enterprise Virtualization ● זאת, על בסיס טכנולוגיה שפותחה במרכז הפיתוח של רד-האט ברעננה

רד-האט (Red Hat) הודיעה שחברת הטלקומוניקציה NTT Communication הרחיבה את השימוש שלה ב-Red Hat Enterprise Virtualization וב-Red Hat Enterprise Linux כיסודות של היצע שירותי מיחשוב הענן והאירוח (Hosting) שלה.

שתי החברות החלו לשתף פעולה באפריל אשתקד, כאשר NTT הצטרפה לסביבת הענן של רד האט כ-Red Hat Premier Certified Cloud Provieder. כחלק משותפות זו בחרה NTT ב-Red Hat Enterprise Virtualization כשכבת הווירטואליזציה הבסיסית עבור הענן שלה, והציעה את Red Hat Enterprise Linux כמערכת הפעלה אורחת (Hosted)  בשירות Biz Hosting Basic.

עתה מרחיבה NTT את השימוש שלה ב-Red Hat Enterprise Virtualization, על בסיס טכנולוגיית KVM (ר"ת Kernel-based Virtual Machine), שפותחה במרכז הפיתוח של רד-האט ברעננה.

עבור לקוחות הבוחרים להרחיב את צמיחתם בענן, יותר אורחי Red Hat Enterprise Linux זמינים עתה ללקוחות NTT, מציעים אבטחה ברמה ארגונית, סקלביליות ושירותים תואמים לאלה שאותם מקבלים לקוחות רד-האט שמותקנים אצלם המוצרים באתר.

"בחרנו ב-Red Hat Enterprise Virtualization כבסיס עבור שירות ענן Biz Hosting Basic שלנו בהשקתו בשנה שעברה, בזכות הזמינות הגבוהה, האמינות, האבטחה והסקלביליות שלו", אמר מאירו מורקאמי, מנהל בחטיבת שירותי רשתות עסקיות ב-NTT. "זכינו להצלחה רבה עם שירות הענן שלנו, כך שהרחבנו משמעותית את השימוש שלנו ב-Red Hat Enterprise Virtualization".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים