המנכ"ל החדש של גוגל לא מתכוון לשנות את עמדת החברה ביחס לפעילותה בסין

לארי פייג' מתכוון לשמור על היחס הנוכחי של החברה לפעילות במדינת הענק - הבהיר ג'ון ליו, סגן נשיא למכירות ופעילות בסין בחברה ● ליו הוסיף, כי הוא "אופטימי מאוד" ביחס לצמיחת הפעילות של החברה במדינת הענק

העמדה של גוגל (Google) ביחס לפעילות בסין לא תשתנה בעקבות חילופי המנכ"לים ושובו של לארי פייג', ממייסדי החברה, לתפקיד במקום אריק שמידט – כך הבהיר ג'ון ליו, סגן נשיא למכירות ופעילות בסין בחברה.

אתר MarketWatch דיווח, כי באירוע של פורום עסקים בבייג'ינג, בתשובה לשאלה על ההשפעות האפשריות של השינויים בהנהלת החברה על יחסה לסין, אמר ליו, כי "אינני רואה שום שינוי". ליו הוסיף, כי הוא "אופטימי מאוד" ביחס לצמיחת הפעילות של החברה במדינת הענק.

דן אולדס, אנליסט בחברת The Gabriel Consulting Group, אמר, כי גוגל עושה בחוכמה בכך שהיא מבהירה שהמדיניות הנוכחית שלה בקשר לסין תימשך. "זה לא מפתיע, משום שפייג' וסרגיי ברין היו מעורבים בקביעת המדיניות של גוגל בסין גם בעידן שמידט. אני חושב שהגישה שלהם נכונה", אמר. לדבריו, "אסור להניח לאף מדינה להכתיב לחברה כיצד לפעול, וכשהמדינה מנסה לפגוע בפעילות באמצעות פריצה מאורגנת למחשבים – זו חצייה של קו אדום".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים