מיקרוסופט: חלונות 7 – מערכת ההפעלה שנמכרת בקצב המהיר ביותר מאז ומתמיד

החברה מסרה, כי מספר הרישיונות של חלונות 7 שמכרה מאז השקתה של מערכת ההפעלה לפני כשנה וחצי הגיע ל-350 מיליון ● מיקרוסופט מכרה בשבעת החודשים האחרונים את אותו מספר רישיונות של מערכת ההפעלה החדשה שמכרה ב-11 החודשים שלפני כן ● לפי פורסטר, הסיבה לכך היא, ככל הנראה, העובדה שהחברות הגדולות מתחילות לאמץ את חלונות 7

מיקרוסופט (Microsoft) דיווחה שלאחר כשנה וחצי בשוק, הגיע מספר הרישיונות של חלונות 7 (Windows 7) שמכרה ל-350 מיליון. בכך, לדברי ענקית התוכנה, הפכה זו למערכת ההפעלה עם קצב המכירות הגבוה ביותר בהיסטוריה שלה.

עוד עולה מהנתונים שפרסמה החברה, כי קצב המכירות של חלונות 7 עלה באחרונה בצורה ניכרת: בשבעת החודשים האחרונים נמכרו 175 מיליון רישיונות ממערכת ההפעלה הראשונה, בדיוק כמו ב-11 החודשים הראשונים לאחר השקתה באוקטובר 2009.

לפי פורסטר (Forrester), הסיבה לכך היא, ככל הנראה, העובדה שהחברות הגדולות מתחילות לאמץ את מערכת ההפעלה החדשה. בדו"ח שנקרא "שיעורים שנלמדו ממאמצים מוקדמים של חלונות 7" טוענת חברת המחקר שאימוץ מערכת הפעלה חדשה מגיע לשוק המרכזי של הארגונים כשנה עד שנה וחצי לאחר השקתה – וזה בדיוק מה שקורה כעת למערכת ההפעלה החדשה של מיקרוסופט.

עוד עולה מהנתונים, כי ב-88% מהעסקים שנסקרו מתכוונים לעבור לחלונות 7, כש-46% יעשו זאת עד סוף השנה הנוכחית. במקביל, קיימות הערכות בשוק שהגידול בקצב המכירות של מערכת ההפעלה לארגונים הגדולים יוביל לתנופה גם בקצב המעבר לשימוש בחבילת התוכנות המשרדיות החדשה של מיקרוסופט – אופיס 2010 (Office 2010). ההערכה היא שבמהלך 2011 יורגש גידול של 7% ויותר בהגירה לאופיס 2010 מגרסאות ישנות יותר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים