תוכן שיווקי

לקראת אירוע PANORAMA | פנורמה מציגה יכולות RELEVANCY מתקדמות במערכת NECTO

השימוש ב-RELEVANCY ביישומים אנליטיים תורם לייעול משמעותי בעבודה, מאפשר למשתמשים להתרכז במטלות העסקיות שלהם ובונה את מסד נתוני ה-CORPORATE INTELLIGENCE

28/04/2011 15:46

פנורמה סופטוור, מובילה עולמית בתחום ה-BUSINESS INTELLIGENCE, מאפשרת שימוש באלגוריתמים של RELEVANCY במערכת NECTO החדשה שלה, מערכת ה-SOCIAL BI הראשונה בעולם שמציעה גישה מהפכנית לקישור בין נתונים, משתמשים, כלי ניתוח ותובנות בארגון.

פנורמה מאפשרת יכולות RELEVANCY בסביבת ה-BI באמצעות אלגוריתמים מתוחכמים שמבצעים ניתוחי התאמה בין נתונים וחריגים ובין המשתמשים ויודעים להציע, באופן אוטומטי, מהן יחידות המידע היותר רלוונטיות למשתמש. לפיכך, משתמשים מקבלים המלצות מהמערכת לגבי דוחות, מצגות ו-KPI שעשויים לעניין אותם. הניתוחים האלו מבוצעים על ידי המנוע החדיש שבו משתמשת מערכת NECTO ושמו AIDEN (ר"תAutomated Intelligence Driving Engine ).

AIDEN מפיק מסקנות לגבי RELEVANCY על ידי ניתוח של תחומי העניין של המשתמש ושל אנשי המקצוע האחרים הרלוונטיים לנושא, ועל ידי איתור התבניות של ניתוח מידע של המשתמש וחבריו. על סמך הניתוחים הללו מערכת NECTO מציעה למשתמש מיהם המשתמשים האחרים במערכת איתם כדאי לו לשתף פעולה, איזה דוחות או מצגות עשויות לעניין אותו, מהן המצגות או הדוחות הנוספים שבהם מתעניינים משתמשים של הדוח או המצגת הנוכחית.

ההמלצות של NECTO נקבעות גם לפי CONTEXTUAL SEARCH וגם לפי דפוסי ניתוח של משתמשים אחרים. בנוסף, NECTO מביא את הדוח או המצגת כשהם כבר מותאמים באופן אוטומטי לצרכים של המשתמש, שכן NECTO עוקב אחרי תחומי העניין של המשתמש.

רוני רוס, יושבת הראש והמייסדת של פנורמה סופטוורRELEVANCY הוא השני מבין שלושת המרכיבים עליהן מבוססת מערכת NECTO והוא משולב באופן הדוק עם מרכיב ה-SOCIAL BI. הפתרונות שניתנים על ידי שילוב של שני המרכיבים הללו מאפשרים יכולות עבודה ושיתוף פעולה חדשניים מאין כמותם בתחום האנליטי. זו הפעם הראשונה שמערכת מיישמת עקרונות של רשתות חברתיות בתחום ה-ANALYTICS ומשלבת בהם יכולות של CONTEXTUAL SEARCH ו-RELEVANCY.

השימוש ב-RELEVANCY מייעל בצורה משמעותית את עבודת ניתוח הנתונים ומאפשר לאתר פתרונות ניתוח בצורה מהירה ומושכלת יותר. הוא גם מעודד הבנה טובה יותר של המטרות העסקיות של הארגון ומשפר לעין ערוך את יכולות ה-collaboration בין הגורמים השונים. המערכת מייצרת שכבת META DATA שבעצם מכילה את התובנות שהארגון מפיק מהמידע באופן קולקטיבי ובכך בונה את האינטליגנציה הארגונית שמתפתחת וגדלה עם העמקת השימוש במערכת ה-SOCIAL BI.

"שימת הדגש על ה-RELEVANCY של המידע היא גישה ששינתה לחלוטין את פני השוק הצרכני", אומרת רוני רוס, יושבת הראש והמייסדת של פנורמה סופטוור. לדבריה, "חברות כמו אמזון ממליצות לך על ספרים שכדאי לך לקרוא בהסתמך על דפוסי הקריאה שלך ושל אחרים. חברות כמו טוויטר ממליצות לך אחרי מי כדאי לך לעקוב בתחומי העניין שלך. עולם הרשתות החברתיות מציע למשתמשים את המידע הרלוונטי ביותר עבורם. פנורמה היא חברת ה-BI הראשונה המאמצת את העקרונות האלה לאפליקציה אנליטית ארגונית באמצעות המוצר החדש והמהפכני שלה NECTO, ובכך מביאה למשתמשים יכולות ניתוח ללא תקדים".

ארגונים המשתמשים כבר במערכת Panorama NovaView יכולים ליהנות ממסלולי רכישה ייחודיים של מערכת NECTO.

למידע נוסף.

אירועים קרובים