תוכן שיווקי

ישי חובב, סמנכ"ל שיווק ומכירות בכלנית: "חל גידול משמעותי בהתעניינות לקוחות בפתרונות סיטריקס"

28/04/2011 16:41

"כלנית מכירה מזה שנים רבות את עולם התשתיות ותחנות הקצה, וזה מהלך טבעי עבורנו להציע את פתרונות סיטריקס (Citrix) ולתת מענה לצרכי השוק. כידוע, נושא הענן מייצר תהודה רבה מאוד בשוק, ואנו מזהים הזדמנויות עסקיות רבות ונכונות גבוהה של הלקוחות להיפגש ולקבל מידע על תחום זה", כך אומר ישי חובב, סמנכ"ל שיווק ומכירות בכלנית.

חובב מציין, כי "אחד הפתרונות המרכזיים שתופסים תאוצה בישראל הינו  ה-VDI (ר"ת Virtual Desktop Infrastructure) של סיטריקס. בוא ניקח לדוגמא ארגון גדול עם  מספר רב של מפתחים: ה-Xen Desktop טומן בחובו כמה יתרונות בהיבט של פיתוח מרחוק. ראשית, מדובר בפתרון מאובטח, שמייתר את הצורך לפתוח פורטים מיוחדים בפיירוול עבור המפתחים מרחוק.

שנית, אין צורך שלאיש פיתוח יהיה בבית מחשב בעל עוצמת עיבוד חזקה ויישומים יקרים, כיוון שבאמצעות  פתרון סיטריקס איש הפיתוח עובד בתצורת "לקוח רזה", והכל מתבצע למעשה בדטה סנטר של החברה, ללא מחשב שיכול להתקלקל בבית המפתח או באתר הפיתוח המרוחק , נושא שחוסך מהחברה עלויות גבוהות בגין זמני השבתה.

בנוסף, הפתרון חוסך את שדרוג תחנות הקצה. אין עוד צורך בתחזוקה יקרה של היישומים ומערכת ההפעלה במחשב הביתי של איש הפיתוח, כיוון שכל המפתחים עובדים מרחוק באמצעות Xen Desktop על גבי מערכת הפעלה ויישומים מרכזיים, וכל הטלאים ועדכוני הגרסאות מתבצעים ממקום מרכזי אחד – בדטה סנטר עצמו".


מהם השיקולים המרכזיים של המנמ"ר בקבלת החלטה על שימוש בסיטריקס?

"קיימים מספר שיקולים שאחד המרכזיים שבהם הוא חלונות 7. רוב הארגונים מתכוונים לעבור למערכת זו, מי מוקדם ומי מאוחר יותר. המעבר למערכת הפעלה חדשה תובע מהארגונים שדרוג משמעותי של מחשבים רבים במערך המיחשובי שלו. אחת מהחברות הגדולות בישראל העריכה כי היא תידרש להחליף 80% מהמחשבים בארגון, וגם רכיבי אפליקציות רבים שנדרש להתאימם למערכת ההפעלה החדשה. מול אופציה יקרה זו, Xen Desktop  מאפשר לכל המשתמשים – פנימיים באתר הארגון וחיצוניים לו – לעבוד על חלונות 7 מבלי שתידרש התקנתה על כל תחנות הקצה.

מוצר נוסף של סיטריקס – ה-Xen  App המאפשר הפרדה של שכבת היישומים משכבת מערכת ההפעלה, כך שאין עוד צורך לבצע התאמות בין היישומים למערכת ההפעלה החדשה. כל היתרונות הללו מסתכמים בחיסכון עצום עבור הארגון".


מה הצפי במכירות המוצר לשנת 2011 מבחינת כלנית?

"תחילה אציין שעל פי מיטב ידיעתנו הגידול במכירת פתרונות סיטריקס בישראל גדול באופן יחסי משאר המקומות בהם הוא משווק בעולם. אנחנו רואים צמיחה הולכת וגוברת ככל שעולם הדסקטופים הווירטואליים מבסס עצמו בארגונים. תחום הדסקטופ הווירטואלי גדל משנה לשנה באופן מרשים, והופך משמעותי גם ביחס לפעילויות האחרות בחברת כלנית. סיטריקס מותקנת כיום אצל יותר מ-900 לקוחות בישראל ומוצריה משרתים 150 אלף משתמשים".

לגבי צפי המכירות ציין ישי, "אין לי ספק שהזדמנויות רבות יגיעו לבשלות בשנה זו וימומשו בהצלחה".

איריס בן דור, מנהלת השותפים של סיטריקס בישראל וקפריסין, קבוצת אמן, הוסיפה: "אנו שמחים על שיתוף הפעולה עם כלנית בתחום ה-VIRTUAL DESKTOP  ובטוחים שיחד נוכל להציע ערך מוסף משמעותי ללקוחות. עצם העובדה כי כלנית הינה שותף זהב של מיקרוסופט ושותפה של סיטריקס יסייע לנו לתפור את הפתרונות המתאימים ביותר ללקוחות ויקל על תהליכי הטמעת מוצרי סיטריקס בתשתיות ה-IT של לקוחות כלנית. המובילות של שתי החברות והיכולות בתחום הסיטריקס שנרכשו בקבוצת אמן, מסייעים לכל לקוח ושותף לנצל את מירב הפוטנציאל הטמון בעולם ה-VDI".

אירועים קרובים