תוכן שיווקי

טקסס אינסטרומנטס מציגה את שבב מקלט ההספק האלחוטי הקטן ביותר בתעשייה

משלב בקלות טכנולוגיה לטעינה אלחוטית ברכיבים אלקטרוניים ניידים חדשים וקיימים

01/05/2011 13:38

טקסס אינסטרומנטס הציגה את שבב הדור החדש שלה עבור טכנולוגיית הספק אלחוטי, שהוא ב-80% קטן משבב המקלט הקודם של טקסס אינסטרומנטס. ההתקן הזעיר בעל האינטגרציה הגבוהה, מקל על המתכננים בבואם ליישם טעינה אלחוטית בתכנונים הקיימים והחדשים שלהם עבור התקני צריכה ניידים, כגון טלפונים חכמים, מערכות גיימיניג, מצלמות ספרתיות וכן ציוד רפואי וציוד תעשייתי.

מעגל המקלט המשולב bq51013 משלב שיפור מתח ובקרת הספק אלחוטי מלאה במארז WCSP קטן שמידותיו 1.9 מ"מ x 3 מ"מ. המעגל החדש תומך בהספק מוצא המגיע עד ל–5 ואט, מספק המרת הספק של מתח חילופין למתח ישר בנצילות של 93% והוא המעגל המשולב היחיד שנדרש בין סליל המקלט לבין המערכת. למידע נוסף או להזמנת דוגמאות של bq51013, בקר בכתובת הבאה.

"יצרנים של טלפונים חכמים ושל רכיבי אלקטרוניקה לצריכה דורשים אמצעים להספק אלחוטי, וטקסס אינסטרומנטס מצוידת בכל הדרוש כדי לסייע ללקוחותיה בדחיפת האימוץ של הטכנולוגיה הזו, שהולכת ומתרחבת, והופכת את חייהם של מי שבאים לטעון את ההתקנים שלהם לקלים בהרבה," אמר סמי קירייאקי, סגן נשיא בכיר בתחום ניהול הספקים של טקסס אינסטרומנטס. "המתכננים יכולים להשתמש בשבב bq51013 כדי לשלב במהירות הספק אלחוטי אל תוך יישומים קיימים וחדשים, תוך כדי השפעה מינימלית על גודל הפתרון הכולל".

תכונות עיקריות ויתרונות

•    מעגל המקלט המשולב (IC) בעל אינגטרציה ונצילות גבוהות, כולל יישור סינכרוני בגשר מלא, שיפור מתח ובקרת הספק אלחוטי בהתקן יחיד.

•    מארז WCSP של 1.9 מ"מ x 3 מ"מ מאפשר ביצוע של אינטגרציה פשוטה וקלה עם השפעה מזערית על הגודל. שטח ההתקן קטן ב-80% מהשטח של המקלט מהדור הראשון של טקסס אינסטרומנטס.

•    המקלט והמעגל המשולב של המשדר bq50110 המקושר לו, תואמים ל-Qi של קונסורציום ההספקים האלחוטיים (WPC). תאימות זו מבטיחה תפעוליות ביניים (יכולת פעולה) בין תחנות הטעינה השונות לבין התקנים ניידים.

•    הגנה מובנית כנגד תנאי תקלות במתח, בזרם ובטמפרטורה, ומבטיחה הפעלת מערכת בטוחה ואמינה.

•        נצילות שיא של 93 אחוזים המקטינה את עליית החום בתוך המערכת ובמקביל מאפשרת קצבי טעינה שניתן להשוות אותם למתאם AC.

אודות טקסס אינסטרומנטס
טקסס אינסטרומנטס מסייעת ללקוחותיה לפתור בעיות ולפתח מוצרי אלקטרוניקה חדשים אשר הופכים את העולם לחכם יותר, לבריא יותר, לבטוח יותר, לירוק יותר ולמהנה יותר. כחברה גלובלית למוליכים למחצה, מוסיפה טקסס אינסטרומנטס חדשנות באמצעות פעילויות תכנון, מכירות וייצור ביותר מ–30 מדינות. לפרטים נוספים: מפיצים מורשים של TI או באתר טקסס אינסטרומנטס.

אירועים קרובים