אמזון: התקלה בשירותי הענן נבעה משגיאת תצורה

שגיאה בהגדרות התצורה, במהלך שדרוג של הרשת, הייתה הגורם העיקרי לתקרית - כך מסרה החברה בדו"ח שפרסמה בסוף השבוע ● במהלך השינויים בתצורה, "בוצע שינוי שגוי" בניתוב התעבורה, וכתוצאה מכך תעבורה שאמורה הייתה להגיע לרשת העיקרית נותבה לרשת בעלת קיבולת נמוכה יותר

מנהלים את הבית. אמזון

אמזון (Amazon) פרסמה בסוף השבוע דו"ח מפורט על התקרית שאירעה לפני כעשרה ימים, במסגרתה הושבתו חלקית שירותי הענן שמספקת החברה. השורה התחתונה: שגיאה בהגדרות התצורה, במהלך שדרוג של הרשת, הייתה הגורם העיקרי לתקרית.

במהלך השינויים בתצורה, "בוצע שינוי שגוי" בניתוב התעבורה, מסרה החברה. כתוצאה מכך, תעבורה שאמורה הייתה להגיע לרשת העיקרית נותבה לרשת בעלת קיבולת נמוכה יותר. עובדה זו הולידה שרשרת  של בעיות שתפחו לכדי "כדור שלג" כאשר מערכות חיפשו ללא הרף נפח אחסון פנוי.

התקרית, שאירעה ב-21 באפריל, הובילה להשבתה חלקית של שירותי הענן של אמזון במשך כל סוף השבוע. כתוצאה מההשבתה של שירותי אמזון הושבתו גם אתרי אינטרנט גדולים, והתחדשו הספקות בתעשייה לגבי מידת הבשלות של שירותי הענן.

הדו"ח שפרסמה אמזון הוא מסמך רחב היקף, שמונה כ-5,700 מלים, וכולל, בין השאר, תיאור מפורט של השתלשלות העניינים, התנצלות, תודה ללקוחות על הסבלנות והבטחה לשפר את התקשורת עם הלקוחות בעתיד.

החברה לא ציינה במפורש אם טעות אנוש היא שעמדה מאחורי השגיאה בהגדרת התצורה, אך הבהירה, כי בכוונתה "לבקר את שינויי התצורה ולהגביר את המיכון על מנת למנוע שגיאות כאלה בעתיד". עוד ציינה החברה, כי היא פועלת להבטיח שהתוכנות והשירותים שהיא מציעה יוכלו לעמוד בכשלים כאלה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים