תוכן שיווקי

לקראת אירוע | מישל דוידי, מנכ"ל NewAge: "כאינטגרטור המעוניין בשביעות רצון מלאה של הלקוח, אנו מחפשים לעבוד עם מוצרים אמינים ולספק שירות מקצועי ללקוח – מוצרי F5 מספקים לנו את המענה"

02/05/2011 15:39

ספר על NewAge והשותפות עם F5.
דוידי: "חברת NewAge הוקמה ב-2004 במטרה לספק פתרונות בתחום אבטחת מידע ותקשורת. אנו משמשים כאינטגרטור למוצרי F5 בתחומי ההגנה האפליקטיבית וניהול העומסים (Load Balancing), מרגע שהחלה את פעילותה בישראל, במעמד של שותף זהב (Gold Partner). לאחר היכרות ארוכת שנים עם היכולות המוכחות של F5 ועם האחיזה המשמעותית בנתחי השוק הרלוונטיים, אני יכול לומר כי NewAge שמחה על העבודה המשותפת עם F5 וההשקעה הרבה שאנו משקיעים בהדרכות לעובדים על מוצרי החברה בהחלט משתלמת. במרוצת השנים ביצענו הטמעות רבות ומגוונות אצל לקוחות מענפים שונים והיד נטויה".

כיצד מוכרים פתרונות של F5 בצורה אופטימלית לארגונים, בימים בהם השוק מוצף בפתרונות חדשניים ובתמחור אגרסיבי?
דוידי: "בפתרונות של F5 ישנן יכולות שקשה למצוא במוצרים מתחרים. אני יכול לומר כי אצל כל לקוח בו ביצענו פיילוט של מוצר כגון מאזן עומסים – נחתמה עסקה. האנשים הטכניים אצלנו מאוד אוהבים את מוצרי F5 בשל העבודה כי הם עתירי טכנולוגיה ברמה גבוהה ביותר והן מכיוון שהחברה מציעה תמיכה מקצועית ללא מתחרים. כאינטגרטור המעוניין בשביעות רצון מלאה של הלקוח, בעיקר בתנאי שוק לא קלים, אנו מחפשים לעבוד עם מוצרים אמינים ולספק שירות מקצועי ללקוח ומוצרי F5 מספקים לנו את המענה".

מהו היתרון היחסי של F5 על פני המתחרים וכיצד מתבטאת ההשקעה שלך בשיתוף הפעולה עם F5?
דוידי: "העוצמה והגודל של F5 מספקים ללקוחות את הגב הרחב והיציב לו הם זקוקים כאשר הם מטמיעים מוצר בעל חשיבות תפקודית במערך ה-IT שלהם. פלטפורמת ה-TMOS הייחודית של F5, דרכה מופעלים מוצרי החברה, מאפשרת ללקוח לקבל מכונה אחת, בעלת מספר רב של יכולות ותפקודים, העונים על מגוון רחב של צרכים בארגון. אנו משקיעים רבות בהדרכות של הדרג הטכני ובלמידת כל יכולות המוצרים של F5 על מנת שנוכל לספק ללקוח את המוצר המתאים ביותר לצרכיו".

תן טיפ אחד חשוב לארגון העומד לפני הטמעת פתרון העברת יישומים/וירטואליזציה דטה סנטר/אבטחת מידע?
דוידי: "הטיפ הטוב ביותר שאני יכול לתת לארגון העומד בפני הטמעה באחד מתחומים אלה הוא לא 'לקנות חתול בשק' אלא לבצע מחקר מקיף ולבדוק את מכלול המוצרים הקיימים בשוק. אני בטוח שבסופו של תהליך הלקוח יגיע אל מוצרי F5 ויראה כיצד היכולות שלהם עולות בהרבה על כל השאר".

אירועים קרובים