פייסבוק – החממה החדשה לבגידות בנישואים

לדברי עורכת הדין קארין קונסטנטין מפלורידה, היא רואה "מעורבות של פייסבוק במידה כזו או אחרת" ב-90% של מקרי הגירושים שהיא מטפלת בהם ● כך למשל היא סיפרה על לקוחות שהובילו אותה לתמונות בפייסבוק של בני זוגם הבוגדניים, כגון גברים שצולמו כשהם רוקדים במועדון עם הבייביסיטר ● רק באחרונה פרסם בארה"ב ארגון עורכי דין בנושאי משפחה מחקר, שקשר את פייסבוק לכל אחד מתוך חמישה מקרי גירושים

גירושים במרבית המקרים הם סיפורים מכוערים, ובאחרונה כוללים הסיפורים האלה גם ראיות מפלילות שנאספו באתרים חברתיים, לפחות לפי דברי עורכת דין מפלורידה, שרואה "מעורבות של פייסבוק (Facebook) במידה כזו או אחרת" ב-90% של מקרי הגירושים שהיא מטפלת בהם.

בראיון לתחנת טלוויזיה מקומית, סיפרה עורכת הדין קארין קונסטנטין, על לקוחות שהובילו אותה לתמונות בפייסבוק של בני זוגם הבוגדניים, כמו למשל, גברים שצולמו כשהם רוקדים במועדון עם הבייביסיטר. לאחר שהיא מדפיסה את התמונות האלה, היא משתמשת בהן בהליכים המשפטיים.

לדבריה, איסוף התמונות המפלילות לא מגיע רק מפייסבוק, אלא פשוט באמצעות חיפוש תמונות במנוע של גוגל, שכן גם אם מנוי בפייסבוק מחק אותן מהפרופיל שלו, או הסיר מהן את התיוג – הנזק כבר נעשה, משום שאולי מישהו הוריד אותן והן מצויות בשרתים אחרים.

רק באחרונה פרסם בארה"ב ארגון עורכי דין בנושאי משפחה מחקר, שקשר את פייסבוק לכל אחד מתוך חמישה מקרי גירושים. 81% מעורכי הדין החברים בארגון הזה אמרו, שרשתות חברתיות הן החממה החדשה לפרשיות הבגידה, כשהאזור השולט הוא פייסבוק, ש-66% מהם הזכירו כמקור עדות לבגידה בנישואים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים