HP השיקה את קו המחשבים החדש שלה ל-2011

החברה השיקה מחשבים לשווקים העסקי והצרכני כאחד ● הם מבוססים ברובם על מעבדי ה-Core i דור שני של אינטל ● המחשב לשוק הצרכני שבלט בהשקה הוא ה-TouchSmart 610 - מחשב הכול כלול שמבוסס על מסך מגע מלא בגודל 23 אינץ ומעבד 550 Core i3

HP השיקה היום (ד') את קו המחשבים החדש שלה לשנת הפעילות הנוכחית. מדובר בדגמים רבים של מחשבים ניידים – לשווקים העסקי והצרכני כאחד. הם מבוססים ברובם על מעבדי ה-Core i דור שני של אינטל (Intel).

בין המגמות הברורות במחשבים החדשים ניתן למנות את הגדלת שטח המסך על חשבון גודל המסגרת, הגדלת השטח של משטח השליטה והזזת חיישן זיהוי טביעת העכבר למיקום שלא מאפשר שימוש מוטעה. מעבר לכך, יש בהם שימוש בחומרים מורכבים, כדי שהם ייראו יפה. לפי החברה, מדובר בחומרים עמידים לשנים, כך שגם לאחר מספר שנים ייראה המחשב כמו חדש. ב-HP מציינים בנוסף שהמחשבים מורכבים מחומרים ברי מחזור ובאחוז גבוה.

"רואים בקו המוצרים שלנו את הטכנולוגיה בהתגלמותה, זה הסרט שכולנו חיים בו", אמר שלומי פרייס, מנכ"ל חטיבת המיחשוב האישי של HP. לדבריו, "מדובר בטכנולוגיה שתתאים לצרכים של כל הלקוחות. הקו החדש שלנו מכיל את הטכנולוגיה החדשה ביותר, איכות שימוש גבוהה ומעטפת, בכדי לאפשר ללקוח למנף את הכול בקלות לצורך השלמת העבודה היום יומית שלו – ויותר".

המחשבים החדשים הם מכל קטגוריות המחשבים הניידים לתחום העסקי, החל ממחשבים סטנדרטיים, עם מסכי 15.6 אינץ' ומשקל של 2.5 ק"ג, דרך משפחת מחשבי ה-ProBook ועד למשפחת מחשבי ה-EliteBook הקשיחים, שמתאימים במיוחד ללקוחות שמרבים לעבור ממקום למקום.

מעבר לכך, הוצגו מספר מחשבים לתחום הצרכני, כשאת ההצגה גנב ה-TouchSmart 610 – מחשב הכול כלול שמבוסס על מסך מגע מלא בגודל 23 אינץ ומעבד 550 Core i3. יחד עם שישה ג'יגה-בייט זיכרון RAM וכונן קשיח בנפח 1.5 ג'יגה-בייט, מדובר במחשב מהנה ביותר לשימוש ביתי ואפילו כתחנת מידע, ועלותו, בתלות בשינויי חומרה אפשריים, נעה בין 7,500 ל-8,000 שקלים.

מחשב נוסף שהוצג בהשקה בראשונה הוא ה-Pavilion dm1, שבמחיר של 2,999 שקלים אמור לתת תחרות למחשבי Netbook רבים. הוא מגיע עם מסך 11.6 אינץ', מעבד דו ליבתי מסדרת ברזוס (Brazos) של AMD, שלושה ג'יגה-בייט זיכרון RAM וכרטיס תצוגה AMD Radeon 6310M, שאמור לספק עוצמה גרפית נאה למדי.

HP

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים